۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۰۲۳۹۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

سپاه مایه افتخار نظام و انقلاب اسلامی است

سپاه مایه افتخار نظام و انقلاب اسلامی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: سپاه پاسداران همواره خار چشم دشمنان بوده و سپاه مایه افتخار نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عصر امروز در جلسه دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با مسؤولان و کارکنان سپاه خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام ملت ایران هر کدام یک پاسدار هستند و پاسداران در قلب و جان مردم جا دارند.

وی گفت: اگر کسی پاسدار انقلاب اسلامی و روحیه پاسداری از انقلاب اسلامی را به زعم خودش هدف قرار دهد، یعنی قلب 80 میلیون نفر ملت ایران را هدف قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور به شدت اقدام رذیلانه و مذبوحانه آمریکا در رابطه با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کند.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور نیز نبود، تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، آمریکا هرگز نخواهد توانست هیچ غلطی بکند.

وی با بیان اینکه به لطف الهی کشور و نظام جمهوری اسلامی و سپاه پا برجا می‌ماند، ادامه داد: اهمیتی ندارد کسی که دستش به خون کودک و جوان و مرد و زن در اقصی نقاط جهان آغشته است سپاه پاسداران را تروریست بنامد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره خار چشم دشمنان بوده است و همه ما به نهاد بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که کشور و نظام و انقلاب اسلامی را حفظ کرده است افتخار می‌کنیم.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: همه شما به یک معنی پاسدار اسلام هستید و همه در راه سید الشهدا پرچم حسینی را به دست دارند.

سردار قاسمی افزود: ما خودمان را سرباز راه امام حسین(ع)، سرباز ولایت و خادم این ملت می‌دانیم و کارنامه سپاه پاسداران به گونه‌ای است که در همه نقاط و عرصه‌های انقلاب به عنوان خادم در کنار ملت و برای ملت در راه اسلام عزیز فداکاری کرده و شهدای گرانقدری بیش از 36 هزار پاسدار را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه خودش را خانه ملت، در کنار ملت، حامی و پشتیبان ملت می‌داند، گفت: همه ما، نیروهای مسلح، از سپاهی، ارتشی و انتظامی آمادگی این را دارند تا از حیثیت انقلاب اسلامی و از عزتی که اسلام و شهدای عزیز و حضرت سیدالشهدا(ع) به ما داده است دفاع کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات