۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۰۲۴۲۷
آیت الله طبرسی:

اقدام جنون آمیز آمریکایی ها تبعات سنگینی برای آنها در منطقه دارد

اقدام جنون آمیز آمریکایی ها تبعات سنگینی برای آنها در منطقه دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اقدام جنون آمیز آمریکایی ها در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی تبعات سنگینی را برای آنها در منطقه در پی خواهد داشت.
آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن اقدام سخیف آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، گفت: این اقدام آمریکایی ها بار دیگر تداوم سیاست های خصمانه آنها در برابر ملت ایران را نشان داد.
 
وی با بیان این که آمریکایی ها با این اقدام خود خفت و زبونی خود را در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کردند، افزود: آمریکایی ها پس از شکست های مفتضحانه خود در منطقه عصبانیت و خشم خود از نقش آفرینی سپاه پاسداران را در منطقه اثبات کردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تروریست خطاب کردن نیروی مردمی و انقلابی سپاه از سوی آمریکایی ها اوج زبونی و خفت آنها در برابر ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در منطقه با مجاهدت ها و جانفشانی های پاسداران سپاه اسلام توانست گروه های تروریستی و حامیان آنها را شکست دهد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا را در منطقه به ذلت کشاند و آنها را از منطقه بیرون راند، بیان داشت: امروز دلیل این همه عصبانیت و دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران، به دلیل شکست هایی است که در منطقه متحمل شده است.
 
امام جمعه ساری، دولت آمریکا را بزرگترین و جدی ترین حامی تروریسم در جهان معرفی کرد و با بیان این که مهم ترین عامل بی ثباتی منطقه حضور نیروهایی آمریکایی است، تصریح کرد: تا زمانی که یک سرباز آمریکایی در منطقه حضور دارد خاورمیانه رنگ آرامش را به خود نخواهد دید.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هر جا صحنه ای از آشوب و فتنه انگیزی در منطقه وجود دارد حضور آمریکایی ها مشهود و روشن است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای حفظ منافع صهیونیست ها در خاورمیانه دست به هر جنایت و آدم کشی می زنند.
 
آیت الله طبرسی با تأکید بر این که آمریکایی ها نمی توانند با تروریست خطاب کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر جنایت های خود در منطقه سرپوش بگذارد و آن را تطهیر کند، بیان داشت: امروز برای همه کشورها و ملت های جهان کاملاً روشن شده که آمریکایی ها نقش بسیار مهم و محوری در تأمین مالی و تسلیحاتی تروریست های تکفیری در منطقه داشته و دارند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که سپاه بخش ناگسستنی از ملت بزرگ ایران اسلامی است، تصریح کرد: به طور حتم این اقدام جنون آمیز آمریکایی ها تبعات سنگینی را برای آنها در منطقه در پی خواهد داشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات