۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۰۲۴۳۴
امام جمعه موقت اهواز:

حل بحران خوزستان نیازمند عزم ملی است

حل بحران خوزستان نیازمند عزم ملی است
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بحران پیش و پس از وقوع سیل، گفت: برای گذر از چنین بحران‌هایی نیازمند عزم ملی هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، صبح امروز در بازدید از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی استان نیازمند عزم ملی هستیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون خوزستان درگیر سیل است؛ از این رو همچون گذشته که بحران‌های بسیاری برای کشور پیش آمد چنین تهدید‌هایی باید به فرصت تبدیل شوند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: مهار سیل در مرحله اولیه تاکنون با همت مردم به ویژه جوانان عزیز شهر‌ها و روستا‌های درگیر سیل مهار شده است، با این حال مردم نیازمند کمک رسانی و رسیدن یک سری لوازم و ابزار‌ها برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه مردم آواره در دشت و بیابان و اردوگاه‌ها نیازمند خدمات بهداشتی و معیشتی بوده و نباید فراموش شوند، خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات پیش و پس از سیل و برخی دیگر در زمان سیل رخ می‌دهند؛ از این رو هم اکنون شاهد نمایان شدن مشکلات پس از سیل هستیم که در این باره عزم ملی را نیاز داریم.

وی با تشکر از نهاد‌های دولتی و نظامی، هلال احمر و حوزه‌های علمیه در خدمت رسانی به سیل زدگان و ترمیم سیل بند‌ها گفت: روحانیان، طلاب و ائمه جمعه حضور میدانی داشته و بیل به دست در کنار مردم به تقویت سیل بند‌ها می‌پردازند؛ البته امیدواریم با همت بیشتری به یاری عزیزان سیل زده برسیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه نباید سیل زدگان تنها بمانند، بیان داشت: مردم خوزستان در ۸ سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و هم اکنون نیز به حماسه آفرینی می‌پردازند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات