۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۰۲۴۳۹
آیت الله طباطبایی نژاد:

خدمات سپاه نیاز به تشریح و اطلاع رسانی بیشتر دارد

خدمات سپاه نیاز به تشریح و اطلاع رسانی بیشتر دارد
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: امام فرمود هرگاه دشمن از شما بد گفت بدانید که کارتان را صحیح انجام داده اید، اینکه دشمن همواره با سپاه دشمنی می کند را تبریک عرض می نمایم.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه در استان اصفهان ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار با اشاره به قرار گرفت نام سپاه در لیست تروریسم توسط آمریکا اظهار داشت: اینکه دشمن همواره با سپاه دشمنی می کند را به شما تبریک عرض می نمایم.

وی با اشاره به این سخن از حضرت امام(ره) که فرمودند هرگاه دشمن از شما بد گفت، بدانید که کارتان را صحیح انجام داده اید، ادامه داد: من به شما تبریک می گویم که همواره مورد دشمنی دشمنان قرار می گیرید و انشاءالله همواره مورد رغبت خداوند و غضب دشمنان باشید.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: شما پاسداران نباید هیچ هم و غمی به خودتان راه دهید و همواره غیر از خداوند، پسند گروهها و افراد برای شما مهم نباشد و انشا الله مورد پسند امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرید.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: لعن و نفرین خود را نثار دشمنان اسلام می کنیم و درود خداوند را نثار سپاه و شهیدانش می کنیم و انشاء الله که خداوند این عزت که به شما داده است را روز افزون کند.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه در کمک رسانی به سیل زدگان تاکید کرد: البته همه اقدامات صورت گرفته منعکس نشده است و نیاز به تشریح بیشتر این فعالیت ها وجود دارد و سپاه باید بیشتر از خدماتش به مردم گزارش دهد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به وحدت کم نظیر مردم در کمک رسانی به هموطنانشان گفت : وحدت به وجود آمده در ملت ایران و از خودگذشتگی آنها قابل تقدیر و درسی برای همه ملت و مسئولان است./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات