۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۰۲۴۴۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اقدام اخیر علیه سپاه نشانه ضعف و زبونی آمریکا است

اقدام اخیر علیه سپاه نشانه ضعف و زبونی آمریکا است
حجت الاسلام والمسلمین معلمی قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی را نشانه ضعف و زبونی دولتمردان آمریکایی در برابر عزت، عظمت و اقتدار این نیروی مردمی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از جانبازان و ایثارگران استان با تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، گفت: جانبازان سند زنده و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان این که فرزندان انقلاب اسلامی برای دفاع از این نظام دینی به افتخار جانبازی نائل آمدند، افزود: اگر مجاهدت ها و از خودگذشتگی های فرزندان غیور کشورمان نبود دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که جانبازان و ایثارگران با تحمل سختی و مشکلات راهی که در آن قرار گرفته بودند شجاعت و ایثار را در این جامعه نهادینه کردند، گفت: جانبازان با الگوگیری از حضرت ابوالفضل(ع) برای دفاع از میهن اسلامی شجاعانه در برابر دشمن ایستادند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جانبازان از جان شیرین خود برای حفظ اسلام و انقلاب گذشتند، بیان داشت: به طور حتم این چنین افرادی الگوهای راستین جامعه اسلامی هستند که باید بیش از پیش مورد توجه و تکریم قرار گیرند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مدیون و مرهون تلاش ها و جانفشانی های فرزندان غیور کشورمان در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم از چنین شخصیت های فداکار و مجاهدی تجلیل و تکریم کنیم چون تکریم از چنین افرادی حفظ و تقویت ارزش های اصیل انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکایی ها در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، آن را نشانه ضعف و زبونی دولتمردان آمریکایی در برابر عزت، عظمت و اقتدار سپاه عنوان کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سپاه مقتدرانه در برابر هرگونه تهدیدی علیه انقلاب ایستاده است، بیان داشت: در طول چهار دهه اخیر بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب توسط سپاه شناسایی و خنثی شد، چون سپاه حافظ اسلام و انقلاب است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که این اقدام جنون آمیز آمریکایی ها تأثیری در اهداف و اقتدار سپاه نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: سپاه از این پس مقتدرانه تر از هر زمان دیگری به انجام مأموریت های خود ادامه خواهد داد و آمریکایی ها نیز باید بدانند که این اقدام جنایت کارانه آنها عواقب و تبعات سنگینی برای آنها و نیروهایشان در منطقه خواهد داشت./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات