۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۰۲۴۴۱
مدیر موسسه فرهنگی «المؤمل» لکهنو هند؛

پیروزی ملت عراق بر تروریسم مایه افتخار امت اسلامی است

پیروزی ملت عراق بر تروریسم مایه افتخار امت اسلامی است
مدیر موسسه فرهنگی «المؤمل» لکهنو هند بیان کرد: پیروزی ملت عراق بر جریان تروریستی داعش مایه افتخار امت اسلامی است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احتشام الحسن مدیر موسسه فرهنگی المؤمل واقع در شهر لکهنو هند طی سخنانی در پانزدهمین همایش بین المللی و فرهنگی بهار شهادت که در صحن مطهر امام حسین (علیه السلام) برگزار شد، گفت: پیروزی ملت عراق بر جریان تروریستی و تکفیری داعش مایه افتخار ما است؛ این پیروزی در سایه فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی و لبیک مردم به آن صورت گرفت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از آستان های مقدس حسینی و عباسی برای برگزاری این همایش بین المللی و فرهنگی، افزود: خداوند متعال را شاکریم که قلب های ما را با نور ولایت اهل بیت (علیهم السلام) منور ساخته و این محبت موجب شده است که ما در مقام تحصیل و تقرب رحمت الهی بربیاییم.

مدیر موسسه فرهنگی المؤمل واقع در شهر لکهنو، فعالیت های آستان مقدس حسینی و عباسی در خارج از عراق را مایه افتخار پیروان اهل بیت (علیهم السلام) دانست.

لازم به ذکر است؛ جشنواره بین‌المللی سالانه «بهارشهادت» به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت دو آستان مقدس حسینی و عباسی در کربلا برگزار می‌شود و محافل انس با قرآن، جلسات پژوهشی، شب شعر، محافل ادبی، فعالیت‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

ارسال نظرات