۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۴۵۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ترامپ در جایگاهی نیست که سپاه را در لیست تروریستی قرار دهد

ترامپ در جایگاهی نیست که سپاه را در لیست تروریستی قرار دهد
آیت الله نمازی گفت: ترامپ در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی معرفی کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه ترامپ در نظام بین المللی هیچ جایگاهی ندارد، گفت: ترامپ در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی معرفی کند.

به گفته وی باید از ترامپ به خاطر اینکه سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی معرفی کرد و سبب انسجام و وحدت ملی در کشور شد تشکر کرد.

آیت الله نمازی افزود: طی ۴۰ سال گذشته و طی فعالیت مجلس شورای اسلامی تاکنون شرایطی فراهم نشده بود تا همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی متحد و منجسم لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر تن کرده باشند، اما ترامپ با معرفی کردن سپاه به عنوان سازمان تروریستی سبب انسجام و اتحاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه برخی عوامل داخلی و خارج از کشور از سپاه پاسداران یک چهره خشن ترسیم کرده اند، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و سیاست و آبادانی کشور است خشمگین بوده و به دنبال منزوی کردن سپاه پاسداران هستند.

به گفته وی سخنان بیهوده ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سبب شد سپاه پاسداران امروز در داخل کشور و در جوامع بین المللی در اوج قرار گرفته و همه توطئه‌های ترامپ و آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی ایران خنثی شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امام صادق (ع) می‌فرماید، تدبیر خداوند گاهی اوقات شرایطی را به وجود می‌آورد که دشمنان اسلام سبب عزت و عظمت و پویایی و شکوفایی اسلام می‌شوند و اسلام و جبهه حق به دست دشمن معرفی می‌شود.

آیت الله نمازی ابراز کرد: اگر امروز سپاه پاسداران در کشور به شدت مورد توجه و عنایت و حمایت بیشتر از گذشته مردم ایران قرار گرفته است به دلیل اشتباه محاسباتی ترامپ در دشمنی علیه ایران است که اگر سپاه پاسداران را سازمان تروریستی معرفی نکرده بود به نفع خودش و به نفع آمریکا بود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات