۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۰۲۴۵۷
ظهر امروز؛

همایش بیستمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی برگزار شد + فیلم

همایش بیستمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی برگزار شد + فیلم
همایش بیستمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور مقامات لشکری و کشوری ظهر امروز در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار شد.

در ابتدا ضمن قرائت قرآن و شروع این محفل انقلابی که با حضور مقامات کشوری و لشکری در حال برگزاری بود، شاعر و مداح آیینی دفاع مقدس آقای ابراهیمی به اجرای قطعه ای پرداخت که چندی پیش تیتراژ فیلم مستند شهید حججی قرار گرفته و از رسانه ی ملی چندین بار پخش شده بود.

در ادامه ضمن تکریم مقام شهدا به مناسبت روز جانباز از برخی جانبازان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و خانواده های معظم له ایشان تقدیر و تشکر شد و لوح یادبودی به آنان اهدا شد.

در پایان سردار سرلشکر رحیم صفوی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از بزرگترین نعمت های الهی وجود مردانی بزرگ و برخوردار از شجاعت و خردمندی است که در طول ۴۰ سال انقلاب در برابر دشمنان ایستاده و از مصالح ملی و ولایت فقیه حمایت کردند.

استاد دانشگاه ضمن تشریح اوصاف و ویژگی های اخلاقی شهید صیاد شیرازی ابراز داشت: شهید اهل تفکر بود و هروقت فرصتی پیدا می کرد فکر می‌کرد و می‌گفت تفکر کردن احوالات روحی را تغییر می‌دهد و دریچه‌های جدیدی را می‌گشاید. 

وی در ادامه اشاره کرد: شهید صیادشیرای، فرماندهی صادق، دارای اعتماد به نفس، منظم و باتقوا بود که در ارتش تحول جدی به‌وجود آورد و عامل و منشأ وحدت میان سپاه و ارتش بود. 

سردار سرلشکر صفوی در ادامه این سخنرانی به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه و تروریست خواندن این تشکیلات انقلابی اشاره کرد و افزود: به عقیده بنده تأثیرگذاری اصلی بر این تصمیم را صهیونیست‌ها بر این موضوع داشته و رییس جمهور آمریکا هم به نتانیاهو با این اقدام کمک کرد تا بتواند در انتخابات رژیم صهیونسیتی پیروز شود. 

وی در پایان گفت: تصمیم اخیر ترامپ از او به‌ عنوان یک چهره لاتِ بیزینس‌منِ حامی تروریسم در جهان متصور می شود و من فکر می‌کنم در انتخابات سال آینده او رأی نخواهد آورد و باید ملت ایران خوشحال باشند که خداوند دشمنان ما را از ابلهان قرار داده است./۸۱۱/پ203/ب1

تعداد بازدید : 7
محرمی محرمی
ارسال نظرات