۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۰۲۴۶۴
امام جمعه کرمان:

سپاه پاسداران خادم واقعی ملت و انقلاب است

سپاه پاسداران خادم واقعی ملت و انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که سپاه پاسداران خادم واقعی ملت و انقلاب است، گفت: اقتدار سپاه ایران برای همه جهانیان ثابت شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی صبح امروز در مراسمی به مناسبت سالگرد شهید صیاد شیرازی که در حسینیه ثارالله کرمان با حضور مردم برگزار شد، گفت: فداکاری و ایثارگری از صفات خاصه امام حسین (ع) است.
 
وی بیان داشت: برای خدا کار کردن را مردم از شهید صیاد شیرازی یاد بگیرند و مردم باید بدانند کاری امروزه در دنیا باقی خواهد ماند که با نیت پاک باشد.
 
امام جمعه کرمان با بیان این که سپاه پاسداران خادم واقعی ملت و انقلاب است، افزود: اخلاص و صبر صیاد شیرازی از بهترین صفات او شناخته می‌شود و انسانی سعادتمند می شود که در زندگی خود صبر و نیت خالصانه داشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که اخلاق خوب انسان را در دنیا و آخرت رشد می‌دهد، ابراز داشت: فراموش نکردن اخلاق خوب حتی در سخت‌ترین دوران همچون جنگ از صفات صیاد شیرازی بود.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که انسان مغرور جایگاهی در دنیا و آخرت ندارد، خاطرنشان کرد: برای دولت آمریکا ارتشی یا سپاهی بودن هیچ فرقی نمی‌کند و هدف آن‌ها فقط ضربه زدن به نظام اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: کشور آمریکا در منطقه به دنبال تفرقه انداختن بین کشور‌های اسلامی است و می‌خواهد امنیت را در منطقه غرب آسیا از بین ببرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که شهادت طلبی در خون جوانان ما وجود دارد و همیشه از مملکت و نظام اسلامی دفاع می‌کنند، بیان داشت: مردم ایران در قبال کار‌های دولت امریکا و همدستان او در منطقه باید هوشیار باشند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که سپاه جمهوری اسلامی ایران با تمام هدف توانست داعش را از منطقه خارج کند و صلح را به منطقه بازگرداند، خاطرنشان کرد: آمریکا بداند که به یک کشور شکست خورده در منطقه اسلامی و حتی در جهان معروف شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی اظهار داشت: عامل کشتار مردم یمن، عراق، سوریه و دیگر کشور‌ها آمریکا است و کشور آمریکا تروریست واقعی در جهان است.

وی در پایان با اشاره به این که تروریست خواندن سپاه نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اقتدار سپاه ایران برای همه جهانیان ثابت شده است./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات