۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۰۲۴۷۰

طلاب جهادی شهرستان مراغه عازم مناطق سیل زده شدند

طلاب جهادی شهرستان مراغه عازم مناطق سیل زده شدند
کاروان طلاب و روحانیان مدارس علمیه شهرستان مراغه برای یاری به سیل زدگان استان لرستان اعزام مناطق حادثه دیده شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، تولیت حوزه های علمیه شهرستان مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: ۲۲ روحانی و طلبه حوزه‌های علمیه شهرستان مراغه برای یاری سیل زدگان به استان لرستان اعزام شدند.

وی با بیان این‌که استقبال طلاب برای حضور و امدادرسانی در مناطق سیل‌زده بسیار قابل توجه است،  ادامه داد: این افراد در قالب گروه‌های جهادی مدارس علمیه مراغه به مدت یک هفته در مناطق سیل زده حضور می‌یابند و در این مدت به کار آواربرداری، پاکسازی و امدادرسانی کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به اینکه شهرستان مراغه ۵ حوزه علمیه برای برادران و خواهران دارد، افزود: در روزهای آینده در صورت نیاز، گروه‌های دیگری هم برای امدادرسانی به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

بنابر این گزارش، طی روزهای گذشته نیز مدیر و طلاب حوزه علمیه سالار شهیدان شهر تبریز در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده اند و برای امدادرسانی به حادثه دیدگان فعال شده اند.

همچنین روز گذشته دومین گروه جهادی مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب نیز عازم مناطق سیل زده استان لرستان شد، این گروه متشکل از 24 طلبه‌ جهادگر این مدرسه علمیه می‌باشد که به مدت یک هفته در مناطق سیل زده مشغول امدادرسانی و کمک به خانواده‌های حادثه دیده خواهند بود./935/ت303/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات