۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۰۲۴۷۱

۲۵ مدرسه علمیه خوزستان متکفل جمع آوری کمک‌های مردمی هستند

۲۵ مدرسه علمیه خوزستان متکفل جمع آوری کمک‌های مردمی هستند
حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: حدود ۲۵ مدرسه علمیه در سراسر استان خوزستان متکفل جمع آوری کمک‌های مردمی شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی ذوالفقاری، مسؤول جمع آوری اقلام و کمیته‌های مردمی ستاد کمک رسانی به سیل زدگان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان توجه ویژه و انسجام بسیار خوبی میان ارگان‌های مختلف وجود دارد، عنوان داشت: هماهنگی بسیار خوبی با هلال احمر، همکاران بسیجی و سپاهی، ارتش و ارگان‌های دولتی داریم، از سوی دیگر ستاد مردمی مزبور در راستای کمک به سیل زدگان در سراسر و برای پر کردن نقیصه‌ها و تسریع در روند خدمت رسانی تشکیل شده است.

مسؤول جمع آوری اقلام و کمیته‌های مردمی ستاد کمک رسانی به سیل زدگان گفت: در ستاد کمک رسانی فرصت برای عزیزانی است که نتوانستند با ارگان‌ها و نهاد‌های فعال در خدمت رسانی به سیل زدگان همکاری کنند که در این باره با ساماندهی چنین عزیزانی روند ارائه خدمات سریع‌تر شده است.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه مساجد یکی از پایگاه‌های مورد توجه ستاد کمک رسانی است، افزود: ائمه جماعات مساجد از وجاهت بسیار خوبی در نزد مؤمنان و خیران برخوردار هستند و طی جلساتی که برگزار کردند کمک‌های نقدی و اقلام مورد نیاز را جمع آوری و در اختیار ستاد قرار دادند.

وی با بیان اینکه افزون بر مساجد و ائمه جماعات، هیأت‌های امنای مساجد نیز کمک‌هایی جمع آوری کردند، گفت: کمک‌های حدود ۱۰۰ مسجد در اهواز و همین تعداد را در شهرستان‌ها دریافت کردیم ضمن اینکه حدود ۲۵ حوزه علمیه در سراسر استان متکفل جمع آوری کمک‌های اهدایی شدند.

مسؤول جمع آوری اقلام و کمیته‌های مردمی ستاد کمک رسانی به سیل زدگان تصریح کرد: برخی ارگان‌های مردم نهاد، خیران و متدینان اهوازی نیز کمک‌هایی را در اختیار ستاد قرار دادند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات