۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۶۰۲۴۹۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه نشانه زوال لیبرالیسم غربی است

اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه نشانه زوال لیبرالیسم غربی است
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اقدامات سردمداران ابله آمریکا ازجمله اقدام ‏اخیر آن‌ها علیه سپاه نشانه دیگری از زوال لیبرالیسم غربی و سقوط این رژیم است.‏

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، عصر امروز در نشست ستاد جشن نیمه شعبان استان، با اشاره به اقدام اخیر آمریکا و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، اظهار کرد: اقدام رذیلانه و پست رییس جمهور ابله و احمق آمریکا بار دیگر عمق کینه و عناد آن‌ها با انقلاب و نظام اسلامی را نشان داد.

وی با اشاره به وحدت و همدلی در بین مردم و مسؤولان و اعلام حمایت از سپاهیان، افزود: سران آمریکا آنچه شایسته خودشان بود را به سپاه نسبت دادند؛ اما مردم و مسؤولان ما با حمایت همه‌جانبه از سپاه نشان دادند که کمترین ارزشی برای این اقدام آمریکا قائل نیستند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: به‌واسطه حضور چنین سردمداران نادانی در رأس آمریکا به‌زودی دنیا از دست این جنایتکاران نجات یافته و رژیم آمریکا و مانند شوروی سابق از هم می‌پاشد و پرچم اسلام در سراسر دنیا برافراشته می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در واکنش به این اقدام آمریکا امشب اصناف بجنورد تجمعی را در حمایت از سپاه در مسجد امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین جمعه این هفته بعد از برگزاری نماز باصلابت جمعه راهپیمایی عموم مردم در حمایت از سپاه در سراسر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرفتاری مردم برخی مناطق در سیل، اظهار کرد: انتظار می‌رود مسؤولان برای امدادرسانی به سیل‌زدگان همت بیشتری داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه البته سیل و بحران اخیر نباید سبب فراموشی بازار شود، خاطرنشان کرد: دولت باید به‌صورت جدی در این زمینه فعالیت کند؛ زیرا هنوز وضعیت معیشت مردم خوب نیست.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه نباید سیل مشکلات معیشتی مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد، افزود: ملت ایران اگرچه خود مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند؛ اما در امداد و کمک به سیل‌زدگان گل کاشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به جشن‌های نیمه شعبان در استان، اظهار کرد: تجمع و راهپیمایی ویژه نیمه شعبان در بجنورد ساعت 9 و نیم صبح از مقابل مسجد حجت بن الحسن (عج) برگزار شده و هیئات مذهبی پس از برپایی دعای ندبه در همین مسجد به سمت حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا (ع) حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان در این تجمع، بر انجام کار تبلیغاتی و فضاسازی از سوی رسانه‌ها و صداوسیما درزمینهٔ تجمع و راهپیمایی نیمه شعبان در استان تأکید کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات