۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۰۲۵۰۴
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

قدرت نرم سپاه پاسداران با اقدام نکبت‌بار آمریکا افزایش پیدا می‌کند

قدرت نرم سپاه پاسداران با اقدام نکبت‌بار آمریکا افزایش پیدا می‌کند
حجت الاسلام عبادی گفت: جایگاه سپاه پاسداران با این اقدامی که آمریکا کرد در بین ملت‌های جهان بسیار بیشتر خواهد شد و قدرت نرم سپاه پاسداران نیز بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی با اشاره به روز انرژی هسته‌ای، اظهار داشت: بعضی از افراد فکر می‌کردند اگر در بحث هسته‌ای عقب نشینی کنیم، مشکل حل می‌شود اما مقام معظم رهبری بارها فرمودند که مسأله این نیست و این یک بهانه است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ایران اسلامی عزت و قدرت نداشته باشد، گفت: بحث هسته‌ای به عنوان نوک پیکان تکنولوژی و علم ایران بوده که ظرفیت خوبی برای ما است و امیدواریم جوانانی که در بحث هسته‌ای توانمند هستند همواره بیش از گذشته موفق باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: استکبار جهانی پیشرفت ایران اسلامی را در هیچ زمینه‌ای نمی‌خواهد به دلیل اینکه از دیدگاه آنها پیشرفت ایران برای بقیه کشورهایی که نوکر تمام عیار آمریکا هستند بدآموزی دارد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه استکبار جهانی نمی‌خواهد کشورها استقلال داشته باشند، تصریح کرد: آن‌ها کشوری مانند عربستان را دوست دارند که به گفته خود ترامپ اگر یک هفته دست از سرش بردارند نابود خواهد شد؛ آمریکا اینگونه کشورها را دوست دارد.

وی ادامه داد: از دیدگاه استکبار جهانی ایران اسلامی برای کشورهای دیگر بسیار بدآموزی دارد و برای همین نمی‌خواهند که ایران پیشرفت داشته باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آینده خوبی را برای سپاه و سپاهیان کشور می‌بینیم و این کار آمریکا موجب محبوبیت و تاثیرگذاری بیشتر سپاه در بین کشورها و ملت‌های دیگر مسلمان خواهد داشت.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: جایگاه سپاه پاسداران با این اقدامی که آمریکا کرد در بین ملت‌های جهان بسیار بیشتر خواهد شد و قدرت نرم سپاه پاسداران نیز بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به روز جانباز افزود: هر جانبازی روشنایی بخش محل و منطقه‌ای است که در آنجا زندگی می‌کند و مردم با دیدن جانبازان به یاد شهدا و رشادت‌های آن‌ها می‌افتند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات