۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
کد خبر: ۶۰۲۵۰۸
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

سپاه و بسیج پاره تن مردم و مسؤولان هستند

سپاه و بسیج پاره تن مردم و مسؤولان هستند
امیر خجسته گفت: سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌ها به جدیت حضور داشته و با تمام توان در همه بخش‌ها در حال خدمت رسانی به مردم بوده اند.
به گزارش خبرگزاری رسا، امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان فامنین با بیان اینکه سپاه در مواقع بحران در صف اول قرار دارد، اظهار کرد: در همین راستان سپاه پاسداران با تمام قدرت به دفع و ریشه کن کردن تجاوز دشمنان پرداخت و نقش سپاه در این دوران، به اندازه‌ای پر رنگ بود که امام خمینی (ره) در تشریح بهتر در در مورد آن فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»

وی با بیان اینکه امروز سپاه مورد حمایت آحاد مختلف مردم ایران اسلامی است افزود: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که تصویب و اعلام این طرح مضحک به منزوی شدن آنان منجر خواهد شد و دستان ایران را برای مقابله جدی‌تر با نظامیان آمریکایی حاضر در منطقه بازتر خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس و مدافع ملت‌های مظلوم بوده و هست تصریح کرد: این نهاد اسلامی با مبنای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و دفاع از مظلومین جهات تاسیس شده است تا در پاسداری در آرمان‌ها و جلوگیری از انحراف نقشه مسیر انقلاب، انحرافی به وجود نیاد. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات