۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۶۰۲۵۱۰
مدیر اوقاف استان تهران مطرح کرد؛

تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی با کمک متولیان

تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی با کمک متولیان
عبداللهی گفت: تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که قصد داریم به زودی با کمک خیرین و معتمدین شهر اجرا کنیم.
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از متولیان موقوفات استان تهران صبح امروز با حضور مجتبی عبداللهی رییس اداره اوقاف استان تهران برگزار شد.
 
عبداللهی در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از عمل خیر واقفین گفت: واقفین برگزیدگان خدا هستند که جایگاه والایی دارند. برگزاری جلسات تجلیل از واقفین و متولیان راهی برای بهره وری از تجربیات و پیشنهادات آن‌ها در راستای معرفی فرهنگ وقف است.
 
در ادامه این مراسم واقفین و متولیان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و خواسته‌هایی را دررابطه با حل مشکلات موقوفه‌ها مطرح کردند که رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه در پاسخ به درخواست‌های حاضران گفت: پرسش‌ها و تذکرات و خواسته‌های شما توسط مدیران ما پیگیری و در صورت تایید و قابل حل شدن رسیدگی می‌شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در ادامه هدف از برپایی این نشست را تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی و به همت متولیان و واقفین همچنین شورای خیرین از جمله برنامه‌هایی است که قصد داریم به زودی با کمک خیرین و معتمدین شهر اجرا کنیم. این طرح پس از اجرا در شهر تهران در شهرستان‌ها و بقاع و امام زادگان استان تهران هم قابل اجرا است.
 
در پایان این مراسم به پیشنهاد یکی از متولیان و تائید مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران جمعی از حاضران مبالغی به عنوان کمک به مردم سیل زده استان‌های خوزستان و گلستان اعلام کردند. این مراسم با اهداء لوح و هدیه به متولیان و واقفین به اتمام رسید. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات