۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۰۲۵۲۳
در بیانیه ای صورت گرفت؛

حمایت حوزه علمیه همدان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حمایت حوزه علمیه همدان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
حوزه علمیه همدان در بیانیه ای با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا از قوای سه گانه در خواست کرد واکنشی متناسب با این اقدام سخیف انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حوزه علمیه همدان در بیانیه ای با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی از قوای سه گانه در خواست کرد واکنشی متناسب با این اقدام سخیف انجام دهند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ

(آیه 60 سوره انفال)

دولت آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که یکی از دست آوردهای بزرگ ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران است در فهرست گروه های تروریستی قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصل 150 قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی نقش آفرینی می کند.

دولتی که بنایش بر ترور شکل گرفته، و بقایش را در گرو حمایت از تروریسم جستجو می کند و تاریخ سیاهش با جنایتهای تروریستی مانند، حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی، تشکیل و حمایت از گروه های مسلح و تروریستی مانند داعش و القاعده و حمایت همه جانبه از رژیم تروریست و کودک کش صهیونیستی همراه شده و اعمال خشونت آمیز و دهشتناکش در جای جای عالم بی سابقه است، پاسداران انقلاب اسلامی را که زندگی خودشان را وقف حفظ کرامت انسانی، نجات مستضعفین از یوغ استکبار و گسترش عدالت اجتماعی و خدمت رسانی به محرومین کرده اند، تروریست می خواند.

قطعا دلیل این اقدام خفت بار شکست سیاست های سلطه طلبانه آمریکا در منطقه و پیروزی های پر افتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

حوزه علمیه همدان ضمن محکومیت قاطع اقدام غیر قانونی و ماجراجویانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی، یادآور می کند که این اقدام خبیثانه نشان داد که تصویب معاهداتی مانند FATF جز خسارت و خود تحریمی و محدود کردن نیروی نظامی نتیجه ای به بار نخواهد آورد.

همچنین از قوای مجریه، مقننه و قضائیه درخواست می کنیم که به پشتوانه مردم انقلابی و بصیر کشور و با تبعیت از مقام عظمای ولایت واکنشی متناسب با این اقدام سخیف نشان دهند./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات