۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۰۲۵۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

حضور ماندگار و تأثیرگذار روحانیان در مناطق سیل زده

حضور ماندگار و تأثیرگذار روحانیان در مناطق سیل زده
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور روحانیت در صحنه های مختلف پیش و پس از انقلاب، گفت: امروز نیز روحانیت صحنه های ماندگاری در جمع مردم سیل زده خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، گفت: 18 امام جمعه در لرستان فعالیت دارند.

وی افزود: حضور ائمه جمعه در توسعه فرهنگی و مذهبی هر منطقه نقش آفرین بوده و حضور ائمه جمعه و جماعات در مناطق مختلف برکات فراوانی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وضعیت فرهنگی استان لرستان خاطرنشان کرد: حضور امام جمعه در مناطق مختلف لرستان قابل افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان مناطقی وجود دارد که با وجود محرومیت دارای مردمی مذهبی و پیرو ولایت است و باید مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به وضعیت شهرستان های لرستان به ویژه وضعیت بحرانی پلدختر در جریان سیل اخیر اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه برادران امام رضا در شهرستان پلدختر آسیب و خسارت فراوانی دیده است.

وی با اشاره به تعطیلی حوزه علمیه پلدختر به علت نبود شرایط ابراز امیدواری کرد که امکانات لازم فراهم شود و پس از پاکسازی گل و لای از منازل و مدارس مردم و طلاب بتوانند فعالیت های خود را از سر گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حضور جهادی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات استان در مناطق سیل زده و امداد رسانی به مردم یادآور شد: روحانیت ما امروز نیز همچون گذشته صحنه های ماندگاری از روحیه جهادی، بسبج مردمی و خدمت رسانی مردمی خلق کردند که قابل تحسین است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات