۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۰۲۵۳۷
حجت الاسلام شمس:

کمک های حوزه علمیه یزد به دست مردم سیل زده پلدختر می رسد

کمک های حوزه علمیه یزد به دست مردم سیل زده پلدختر می رسد
مدیر حوزه علمیه یزد با سفر به شهرستان پلدختر، گفت: کمک های این حوزه علمیه به عنوان هدیه به دست مردم و طلاب سیل زده پلدختر می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، صبح امروز در سفر به استان لرستان به همراه مدیر حوزه های علمیه، در جمع خبرنگاران با ابراز تأسف از وضعیت مناطق سیل زده و خسارت به حوزه علمیه برادران پلدختر گفت: امید است به زودی شرایط طلاب بهبود یابد بتوانند کلاس های درس خود را دایر کنند.

وی با اشاره به سفر به شهرستان پلدختر و دیدار با طلاب و مسؤولان حوزه علمیه این شهرستان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه یزد یک سری وسیله به عنوان هدیه از سوی مدیران، اساتید، کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد و طلاب تهیه کرده و در این سفر به همراه مدیر حوزه علمیه کشور این وسایل تقدیم سیل زدگان می کنیم.

حجت الاسلام شمس به اعزام طلاب و روحانیت به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: حضور و فعالیت جهادی روحانیت در جمع مردم سیل زده و امدادرسانی جلوه ای دیگر از همدلی، عشق و ایثار است.

وی با بیان این که حضور روحانیت در کنار مردم افزون بر اینکه جلوه ای از همدردی با مردم سیل زده است، افزود: مردم با فعالیت گروه های جهادی می دانند که تنها نیستند و تحمل مشکلات برای آنان راحت تر است.

گفتنی است، چهار هزار طلبه از حوزه های علمیه سراسر کشور در مناطق سیل زده استان لرستان در حال امدادرسانی و خدمت به مردم سیل زده هستند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات