۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۵۵۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه:

مردم سپاه را از خود می‌دانند | اجازه اهانت به سپاه و ارتش را نمی‌دهیم

مردم سپاه را از خود می‌دانند | اجازه اهانت به سپاه و ارتش را نمی‌دهیم
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: در روزهای اخیر محبوبیت سپاه بیشتر از گذشته شده و مردم خود را از سپاه و سپاه را از مردم می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی رضایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه ظهر امروز در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم استان شهید بصیری پور اظهار داشت: خداوند متعال همواره به مجاهدان راه خود عزت و بزرگواری را می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد شهدا در وصیت نامه‌های خود به پشتیبانی از ولایت فقیه و داشتن حجاب تاکید کردند، گفت: در هر کجا که ‌نام شهدا باشد مردم میدان دار هستند و با نهایت احترام در جلسات شهدا حضور پیدا می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه متاسفانه برخی از افراد نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب کم توجهی می‌کنند، افزود: صهیونیست‌ها در هر جایی که ایرانی‌ها را مورد حمله قرار دهند به طور قطع بدانند که از سمت ایران مورد حمله قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: پاسخ ایران به هر جنایتی محکم و کوبنده است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر دشمن یکی بزند ده‌تا می‌خورد و بنابراین دشمنان بدانند جواب ایران به آن‌ها کوبنده است.

وی ادامه داد: باید با دشمنان قاطعانه برخورد کرد چرا که دشمن اهل مذاکره نیست و آن‌ها پایبند به هیچ عهد و پیمانی نیستد؛ در زمان برجام و مذاکرات بحث هسته‌ای متوقف شد اما آن‌ها به قول خود عمل نکردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند چرا نیروهای ایرانی به سوریه می‌روند، خاطرنشان کرد: سوریه به طور رسمی از ایران درخواست کمک کرد و ما نیز وظیفه داشتیم به آن‌ها کمک کنیم.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس در حالی که تمام کشورهای عربی و غرب و اروپا با ایران می‌جنگیدند، سوریه تنها کشور عربی بود که در نبود تجهیزات و نداری پشت سر ایران ایستاد؛ کشورهای عربی به ما خیانت کردند اما سوریه ایستادگی کرد.

وی افزود: امروز سوریه مورد حمله و هجمه قرار گرفته و ایران اسلامی وظیفه دارد به آن‌ها کمک کند و اگر کسانی که در راه خدا حرکت کنند خدا نیز آن‌ها را یاری می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به سفر بشار اسد قبل از ایام نوروز به ایران، گفت: بشار اسد در این سفر در آغوش رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که این صحنه نشان می‌دهد آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: ملت ایران وفادار، عزت مدار، با تدین، با اخلاق و با منطق بهترین کار را کرده و با دشمن اصلی در خاک همسایه مبارزه کردند و آن‌ها را در چند کیلومتری ایران متوقف کردند و اگر امثال شهید بصیری پورها نبودند معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد؛ عراق و سوریه بهانه بود بلکه آن‌ها به دنبال فتح ایران بودند.

وی عنوان کرد: وقتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در میدان عمل نتواند پاسخ دهند، سپاه را به عنوان تروریست خطاب می‌کنند اما در روزهای اخیر محبوبیت سپاه بیشتر از گذشته شده و مردم خود را از سپاه و سپاه خود را از مردم می‌داند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: سال گذشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا و حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور ایران به عراق سفر کردند اما این کجا و آن کجا! ترامپ شبانه و با ذلت به عراق می‌رود اما رئیس جمهور کشورمان با عزت به عراق سفر می‌کند بنابراین این عزت و اقتدار را مدافعان حرم به ما دادند.

حجت الاسلام رضایی ابراز داشت: عزت با برجام به دست نیامده بلکه عزت را از خدا، پیامبر(ص) و تأسی به اهل بیت(ع) گرفتیم و شهدا رفتند تا ولایت زنده بماند.

وی افزود: امروز همه خود را سپاهی می‌دانند و مردم سپاه را از خود می‌دانند؛ سپاهیانی که در زلزله، سیل و محرومیت زدایی به کمک هموطنان می‌شتابند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه تصریح کرد: به تقی‌زاده‌ها اجازه نمی‌دهیم تا به اسلام، رهبری، عزت کشور، بزرگی سپاه و ارتش اهانت شود و ما را به غرب نزدیک کنند و اساس و بنیان خانواده‌های ما را ضربه بزنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات