۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۰۲۵۵۶
حجت الاسلام والمسلمین معزی:

رهبر معظم انقلاب به فکر مردم سیل زده هستند

رهبر معظم انقلاب به فکر مردم سیل زده هستند
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌ احمر گفت: مردمی که در حوادث اخیر بسیار آسیب دیدند و رنج دیدند بدانند رهبر معظم انقلاب در فکر آنها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، ظهر امروز در سفر به استان لرستان و بازدید از مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران گفت: مردمی که در حوادث اخیر بسیار آسیب دیدند و رنج دیدند بدانند مقام معظم رهبری در فکر آنها هستند.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در لرستان حضور یافته‌ایم تا از مردم آسیب دیده لرستان دلجویی کنیم، افزود: مسؤولان، دولت و همه کسانی که امکاناتی دارند در خدمت مردم خواهند بود تا رنج مردم کمتر و خسارت های ناشی از سیل جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای جبران خسارت سیل زدگان تدارک دیده شده و رسیدگی می شود، عنوان کرد: هدف از سفر امروز ما بررسی نوع رسیدگی و کمک رسانی به مردم آسیب دیده، نوع امدادها، کمک‌ها و هماهنگی‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی گروه های مختلف در امداد رسانی به سیل زدگان خاطرنشان کرد: از نیروهای بسیج، ارتش، سپاه، هلال احمر و همه نیروهای امدادگر تقدیر و تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گوییم.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه تا رفع مشکلات مردم سیل زده در کنار آنان خواهیم بود، گفت: با وحدت و همدلی در کنار هم خواهیم بود تا بتوانیم آثار حوادثی که پدید آمده رفع شود و زندگی به شرایط عادی برگردد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات