۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۰۲۵۶۱
عضو جریان وحدت‌گرای النهضة در گفت‎وگو با رسا؛

اقدام آمریکا علیه سپاه، تنها به عزم و اراده محور مقاومت می‌افزاید

اقدام آمریکا علیه سپاه، تنها به عزم و اراده محور مقاومت می‌افزاید
عضو جریان وحدت‌گرای النهضة لبنان بیان داشت: قرار گرفتن سپاه در فهرست گروه های ترویستی از سوی آمریکا، تنها به عزم و اراده محور مقاومت می‌افزاید.

شيخ «خضر الكبش» عضو جریان وحدت‌گرای النهضة لبنان در گفت‎ وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا بیان داشت: قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی آمریکا بخشی از پروژه ویرانگر برای تجزیه کشورهای منطقه است که واشنگتن بر اساس مسایل فرقه ای در صدد اجرای آن است.

شیخ خضر الکبش در ادامه خاطر نشان ساخت: آمریکا پیشتر نیز حزب الله را در فهرست گروه های تروریستی خود قرار داده بود و هدف از این گونه اقدامات ضربه وارد کردن به محور مقاومت است که ایران و سوریه از آن حمایت می کنند.

این عالم لبنانی افزود: اقدام آمریکا علیه سپاه، گسیل تروریست ها به سوریه و عراق و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، همه مسایلی هستند که به سود این رژیم در حال صورت گرفتن است ولی مقاومت همچنان در مسیر خود تا تحقق همه اهداف خود گام خواهد برداشت.

عضو جریان وحدت‌گرای النهضة اظهار داشت: سپاه پاسدارن قلب تپنده جنبش های مقاومت اسلامی در منطقه است و وظیفه ملی و دینی این جنبش ها ایستادن در کنار سپاه و حمایت از آن در مقابل اقدامات آمریکا است. این جنبش ها در مقابل تلاش های واشنگتن برای ملحق کردن جولان اشغالی به رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد تا اهرم فشار دیگری علیه مقاومت تشکیل شود.

شیخ خضر الکبش افزود: آمریکا با اقداماتی که علیه سپاه و جولان و مقاومت صورت می‎دهد، از قوانین بین المللی و حقوقی سرپیچی می کند. سیاست دوگانه آمریکا در قبال  ملت های مستضعف منطقه و دست بسته نشستن در مقابل تجاوز صهیونیست ها به غزه و سرزمین های فلسطینی، همگی در راستای این بی توجهی های مقامات کاخ سفید به قوانین بین المللی و حقوقی است.

عضو جریان وحدت‌گرای النهضة در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا نمی تواند با قرار دادن سپاه در فهرست گروه های ترویستی، مقاومت را در تنگنا قرار دهد و این گونه اقدامات تنها به عزم و اراده محور مقاومت خواهد افزود ،همانگونه که در عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای منطقه شاه هستیم که  چگونه این محور در مقابله با تروریسم جهانی مورد حمایت واشنگتن پیروزهای زیاید رقم می زند و گروه های تروریستی را بسان خران رمیده از دست شیران از سرزمین های اسلامی بیرون می راند. ازاینرو آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که آنها با اقدام علیه محور مقاومت در واقع درحال گام برداشتن در مسیر نابودی هستند./983/ب901/ف

ارسال نظرات