۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۰۲۵۶۲
معاون فرهنگی شهرداری اهواز خبر داد؛

برپایی غرفه‌های دریافت کمک‌های مردمی برای سیل زدگان

برپایی غرفه‌های دریافت کمک‌های مردمی برای سیل زدگان
سراج با اشاره به وسعت خسارات سیل گفت: در همین راستا معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، اقدام به برپایی غرفه‌های دریافت کمک‌های مردمی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، احمد سراج، معاون فرهنگی شهرداری اهواز صبح امروز در بازدید از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان، با بیان اینکه نیرو‌های مردمی و جهادی، به ویژه طلاب عزیز در بحران اخیر حضور تأثیر گذاری دارند، اظهار داشت: نیرو‌های جهادی با تفکر و نگاه اعتقادی برای خدمت به مردم وارد صحنه شده تا به جبران کاستی دستگاه‌های دولتی بپردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با بیان اینکه به دلیل وسعت خسارات و نیاز‌های فوری هموطنان آسیب دیده، ضرورت پشتیبانی مردمی بیش از پیش احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، اقدام به برپایی غرفه‌های دریافت کمک‌های مردمی و استفاده از خودرو‌های سیار در نقاط مختلف شهر برای جمع آوری مایحتاج مناطق سیل زده فعال کرده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اقلام جمع‌آوری شده از سوی غرفه‌ها و خودرو‌های سیار، به محل ستاد مردمی کمک به مناطق سیل‌زده تحویل داده می‌شوند، تصریح کرد: تماس‌هایی با معاونت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهر‌های دیگر از جمله تهران، اصفهان، مشهد و تبریز برقرار شد تا این معاونت‌ها در حوزه مسؤولیت‌های خود اقدامات لازم، برای گسترش جمع آوری کمک‌های مردمی را انجام دهند.

سراج با اشاره به استقبال معاونت‌های استان‌های ذکر شده گفت: با ساماندهی جشن‌های نیمه شعبان، از این ظرفیت برای پرداختن به جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه و جشن بزرگ نیمه شعبان، ۸۰ جشن در مناطق مختلف شهر اهواز، با همکاری هیأت‌ها مساجد، با شعار «بهار همدلی در انتظار خورشید» برگزار می‌شود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات