۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۰۲۵۶۳
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند:

سپاه خار چشم دشمنان است

سپاه خار چشم دشمنان است
حجت الاسلام والمسلمین عارفی سپاه را خار چشم دشمنان دانست و گفت: سپاه با دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس باری دیگر ذلت آن‌ها و اقتدار و عزت خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اجتماع طلاب و روحانیان خراسان جنوبی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام آمریکا مبنی برای تروریست خواندن سپاه امروز در محل حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند برگزار شد.

روحانیون و طلاب در این تجمع با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «آمریکا در چه فکریه، ایرانه پر از سپاهیه» و «من یک سپاهی‌ام» حمایت خود را از سپاه اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدرالدین عارفی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند نیز در این اجتماع اظهار داشت: آمریکا به دنبال استقلال کشورهای دیگر نیست و می‌خواهد کدخدا باشد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه سپاه خار چشم دشمنان است، گفت: سپاه پاسداران با دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس باری دیگر ذلت آن‌ها را و اقتدار و عزت خود را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی تصریح کرد: همه خود را از سپاه می‌دانیم و به سپاه پاسداران انقلاب افتخار می‌کنیم و همه ما زیر پرچم اسلام قرار داریم.

وی با بیان اینکه آمریکا همانطور که تاکنون کاری نتوانسته انجام دهید از این پس نیز هیچ غلطی نمی‌تواند کند، بیان کرد: به زودی نیز آمریکا و اذناب آن به زباله دان تاریخ سپرده می‌شوند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات