۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۰۲۵۶۵
حجت الاسلام والمسلمین مروی:

اولویت کار آستان قدس رضوی خدمت رسانی به مردم سیل زده است

اولویت کار آستان قدس رضوی خدمت رسانی به مردم سیل زده است
تولیت آستان قدس رضوی اولویت کار را خدمت رسانی به مردم سیل زده عنوان کرد و گفت: باید به نیازهای اولیه مردم توجه و در دراز مدت نیز اقداماتی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، ظهر امروز در سفر به لرستان و با هدف بازدید از مناطق سیل زده در جمع خادمیاران رضوی، گفت: نباید به مردم سیل زده به چشم فقیر نگاه کرد این مردم خانه، زندگی و شغل خود را بر اثر سیل از دست داده اند.

وی اولویت کار آستان قدس رضوی را رسیدگی به استان های سیل زده لرستان، خوزستان و گلستان عنوان کرد و افزود: رسیدگی به نیازمندان وظیفه ما است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با تأکید بر ضرورت اینکه باید از نزدیک با درد و رنج مردم آشنا شد و به گزارش ها اکتفا نکرد، گفت: با کمک رسانی به مردم آسیب دیده باید نشاط داشته باشیم و درد و رنج را از آنان بزداییم.

وی اظهار داشت: باید از نزدیک زندگی و درد مردم را لمس کنیم تا بتوانیم درست تصمیم بگیریم و مطابق با نیازهای حقیقی مردم تصمیم بگیریم.

تولیت آستان قدس رضوی خدمت به مردم را‬ وظیفه خواند و گفت: برای خدمت به مردم سیل زده باید کارهایی در دراز مدت نیز صورت بگیرد و اما ابتدا باید به فکر رفع نیازهای اولیه آنان باشیم.

وی اولویت خدمت رسانی به مردم سیل زده را مطرح کرد و افزود: برای انجام این وظیفه حتی ممکن است از بسیاری کارها در مشهد ممکن است صرف نظر کنیم و یا به تعویق بیندازیم چراکه اولویت اول ما مناطق سیل زده است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به فعالیت خادم یاران رضوی در آشپزخانه دفتر تولیت آستان قدس لرستان خاطرنشان کرد: در پختن غذا دقت کنید، در تهیه غذا و توزیع غذا کرامت مردم را رعایت کنید، با چشم حقارت به مردم نگاه نکنید، با عزت و احترام هر اقدامی انجام شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات