۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۵۷۵
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی در گفت وگو با رسا:

وزارت خارجه و دستگاه قضا اقدام خلاف قانون آمریکا علیه سپاه را پیگیری کنند

وزارت خارجه و دستگاه قضا اقدام خلاف قانون آمریکا علیه سپاه را پیگیری کنند
سخنگوی حوزه با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه سپاه انسجام عمومی در حمایت از سپاه پدید آورد، خواستار پیگیری اقدام خلاف قانون آمریکا علیه سپاه در دادگاه های بین المللی شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن اقدام بی شرمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام آمریکا را خلاف قوانین بین المللی دانست و گفت: از مسؤولان وزارت خارجه و قوه قضائیه می خواهیم این اقدام را در دادگاه های بین المللی پیگیری کنند.

وی با اشاره به پیامدهای بین المللی اقدام آمریکا مبنی بر تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برخی کشورهای مرتجع منطقه اظهار داشت: کشورهایی همچون عربستان سعودی که از اقدام آمریکا علیه سپاه خوشحال شدند در حقیقت هم پیمانی خود را با صهیونیست ها اعلام داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه سپاه یک انسجام و وحدت عمومی در حمایت از سپاه پاسداران به وجود آورد، تأکید کرد: امروز همه مردم و همه جریانات سیاسی کشور به صورت یکپارچه از سپاه حمایت کرده و اقدام بی شرمانه آمریکا علیه این نهاد انقلابی را محکوم می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اینگونه اقدامات نه تنها از قدرت و اقتدار سپاه پاسداران کم نمی کند، بلکه سبب افزایش نفوذ این نهاد انقلابی در منطقه و کشور خواهد شد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات