۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۰۲۵۷۶
استاد حوزه علمیه:

آمریکا اصلی ترین حامی تروریست در جهان است

آمریکا اصلی ترین حامی تروریست در جهان است
حجت الاسلام امیدی گفت: کشوری که خود حامی تروریست است و نیروهایی همانند داعش و القاعده را تربیت می کند چه طور می تواند حامی مبارزه با تروریست باشد.

حجت الاسلام علی امیدی امام جمعه ازندریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اقدام اخیر دولت آمریکا را نشان از مستاصل شدن آنها عنوان کرد و گفت: آمریکا تا به امروز هر چه در توان داشته برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انجام داده اما هر بار با شکست مواجه شده است.

وی افزود: نه تحریم اشخاص و شرکت های ایرانی و نه مانع تراشی های متوالی و نه خروج از برجام نتوانسته آمریکا و هم پیمانانش را به اهدافی که به دنبال آن هستند برسانند.

امام جمعه ازندریان با بیان این که اقدام شرورانه آمریکا موضوع جدیدی نیست اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا همه گزینه های خود را اجرایی کرده اما نتیجه همه آنها سربلندی ایران اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: تا به حال سابقه نداشته است که نیروی مسلح رسمی یک کشور در لیست نهادهای تروریستی قرار گیرد و این کار آمریکا را باید نشان از شکست و عصبانیت آنها دانست.

حجت الاسلام امیدی آمریکا را اصلی ترین حامی تروریست عنوان کرد و گفت: کشوری که خود حامی تروریست است و نیروهایی همانند داعش و القاعده را تربیت می کند چه طور می تواند حامی مبارزه با تروریست باشد.

وی یادآور شد: هر اقدام تروریستی در سراسر دنیا که اتفاق می افتد رد پای دولت امریکا و صهیونیست ها مشهود است و نامشان وجود دارد.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: هدف آنها ضربه زدن به نظام اسلامی است اما آنها نمی دانند که هر چه بیشتر ما را تحریم کنند و در تنگنا قرار دهند توانایی رشد بیشتری را خواهیم داشت.

وی به حمایت همه مسؤولان و مدیران کشوری از سپاه اشاره کرد و یادآور شد: این حمایت هایی که به صورت خود جوش در کشور به راه افتاده است بزرگترین سیلی به آمریکایی ها است که به دنبال ایجاد تفرقه در داخل کشور بودند.

حجت الاسلام امیدی افزود: سپاه پاسداران انقلاب، نیروی انقلاب است و دشمن از صادر شدن انقلاب و همه گیر شدن آن ترس دارند بنابراین با بعضی از کارهای خود به دنبال ضربه زدن به این نهادی است که در تمام عرصه در رفع مشکلات پیش قدم بوده است.

وی با بیان این که تحریم سپاه به خیر و صلاح ما تمام خواهد شد تصریح کرد: با این کار آمریکا، عده غرب زده ای که به دنبال تصویب لوایح FATF بودند بیدار خواهند شد که این طرح به نفع ما نیست.

امام جمعه ازندریان یادآور شد: پس از عضویت ما در FATF دیگر نمی توانیم برای نهادهایی همچون سپاه پاسداران بودجه ای قرار داد چرا که تمام اطلاعات مالی کشور زیر نظر آن ها خواهد بود./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات