۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۰۲۵۸۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نباید به دشمن لبخند زد

نباید به دشمن لبخند زد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به دشمن نمی‌توان لبخند زد و آن‌ها اهل مذاکره و پایبند به عهد و پیمان نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند اظهار داشت: حق همیشه در مقابل باطل پیروز است و اگر تمام دنیا را ابوجهل‌ها فراگیرند باز هم لقمان حکیم پیروز میدان است.

وی گفت: استکبار جهانی بزرگ‌ترین دشمن اهل ایمان است و از صدر اسلام تاکنون آن‌ها همواره برای غلبه بر مسلمانان و شیعیان کارهای کارشناسی و تخصصی انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: حقایق همه به عنوان محور عدالت می‌پذیرند و امروز نیز صدای عدالت و عقلانیت از رهبر معظم انقلاب شنیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، عدالت را یکی از آرمان‌های جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: عدالت برخاسته از مکتب اهل بیت(ع) است و دشمنان به دنبال بد جلوه دادن چهره اسلام است.

وی ادامه داد: همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است بنابراین از شیطان نباید توقع خوبی داشت و آن‌ها به دنبال سلطه بر جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی ادعای حقوق بشر دارند اما داعش را به وجود آوردند تا به اسم اسلام جنایت کنند و به اسم زبان، مذهب و هویت بین مسلمانان اختلاف افکنی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز مردم باید بیش از هر زمانی نسبت به جامعه آگاهی داشته باشند، اظهار کرد: به دشمن نمی‌توان لبخند زد و آن‌ها اهل مذاکره و پایبند به عهد و پیمان نیستند.

وی با بیان اینکه عالمان باید در سطح بین الملل بشر را نجات دهند، افزود: متاسفانه در این جامعه عده‌ای نان شب برای خوردن ندارند اما عده‌ای با اختلاس و حقوق‌های نجومی خوش‌گذرانی می‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات