۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۰۲۵۹۰
حاجی دلیگانی در گفت وگو با رسا:

صاحبان حق باید بدون دغدغه به حقوق خود دست پیدا کنند

صاحبان حق باید بدون دغدغه به حقوق خود دست پیدا کنند
نماینده مجلس باابراز امیدواری نسبت به ایجاد تحول در دستگاه قضا گفت: قوه قضائیه باید زمینه هایی فراهم کند که صاحبان حق بدون دغدغه و نگرانی به حق خود دست پیدا کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه امروز مردم از قوه قضائیه انتظار اجرای عدالت را دارند، گفت: مردم انتظار دارند دادسراها و دادگستری ها با همه مردم اعم پولدار و فقیر به صورت یکسان برخورد کنند و به همه سلایق و نظرات احترام گذاشته شود.

وی بر لزوم تحول در قوه قضائیه تأکید و اظهار کرد: ریاست جدید قوه قضائیه باید تلاش کند تا عدالت جایگزین سلایق، سفارش ها، پارتی بازی ها، بی حوصلگی ها و کوتاهی ها شود.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه قوه قضائیه باید زمینه هایی فراهم کند که صاحبان حق بدون دغدغه و نگرانی به حق خود دست پیدا کنند، افزود: امروز باید تدابیری اندیشیده شود که مردم در هنگام مراجعه به مراجع قضایی امیدوار باشند که  که با تمسک به آن می توانند به حق خود برسند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به ایجاد تحول در قوه قضائیه در دوران ریاست جدید این قوه تأکید کرد: آیت الله رئیسی از زیرساخت هایی که لازمه تحول در قوه قضائیه هست برخوردارند.

وی ضمن ابراز نگرانی نسبت به کارشکنی و مانع تراشی برخی افراد فاسد در داخل یا خارج از دستگاه قضایی بر سر راه ایجاد تحول در قوه قضائیه ابراز کرد: برخی افراد سعی می کنند با ایجاد خلل در برنامه های تحول آفرین قوه قضائیه از برنامه های ریاست جدید این قوه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب جلوگیری کنند.

حاجی دلیگانی در پایان تأکید کرد: آیت الله رئیسی باید با بکارگیری دانش قضایی خود توطئه های بدخواهان را خنثی کرده و در راستای انقلابی گری که مد نظر رهبر معظم انقلاب است، حرکت کند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات