۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۰۲۵۹۹
حجت الاسلام برقراری:

ایثار و فداکاری پاسداران انقلاب اسلامی زبان زد است

ایثار و فداکاری پاسداران انقلاب اسلامی زبان زد است
امام جمعه ملایر گفت: ایثار و فداکاری پاسداران انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها تاییدی بر ادعای کذب آمریکایی ها است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با محکوم کردن اقدام اخیر امریکا در تروریستی بودن سپاه پاسداران، خاطر نشان کرد: این اتفاق سند دیگری بود بر حقانیت نظام اسلامی و آرمان های آن.

وی افزود: ایثار و فداکاری پاسداران انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها، از مقابله با مزاحمان و دولت های تروریستی در منطقه تا خدمت رسانی و محرومیت زدایی های صورت گرفته همه و همه تاییدی بر ادعا کذب آمریکایی ها است.

این استاد حوزه با بیان این که امریکا در منطقه با ادعای برقراری حقوق بشر دست به هر جنایتی زده است اظهار داشت: آمریکا در منطقه به دنبال آن بود که خاورمیانه جدیدی را ایجاد کند و با تکه تکه کردن و تضعیف آن به اهداف خود برسند.

وی تصریح کرد: ایجاد داعش و تحمیل آن به منطقه نیز در راستای تحقق همین اهداف بود که به برکت وجود نیروهای مخلص سپاه نقشه آنها نقش بر آب شد و نگذاشتند نظامیان آمریکایی پیروز شوند.

امام جمعه ملایر حرکت آمریکایی ها را به دلیل شکست هایی دانست که در خاورمیانه از سپاه خورده است و گفت: سیلی سختی که آمریکا از سپاه پاسداران خورده است به اندازه ای سنگین بود که از ترس خود و برای آن که در برابر قدرت سپاه کم نیاورد، سپاه را متهم به تروریست کرد.

وی با اشاره به آیات سوره مدثر یادآور شد: قران از دشمنان اسلام به الاغی تعبیر می کند که از ترس شیران شجاع در حال فرار هستند.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: اعضای کاخ سفید که باید از آنها به احمق های درجه یک تعبیر کرد در حالی قیافه حق به جانب می گیرند که در اکثر میدان ها از سپاهیان عزیز ما شکست خورده اند.

وی یادآور شد: امریکایی که ادعای قانون مداری دارد باید بداند که سپاه به عنوان یک مجموعه قدرتمند که نیروی مسلح رسمی و قانونی یک کشور است را نمی تواند جزء نهادهای تروریستی اعلام کند.

امام جمعه ملایر سپاه را پاسدار انقلاب عنوان کرد و گفت: سپاه تا به حال در حق هیچ کشوری اجحاف نکرده است و در دفاع از حق مظلومان و ستمدیدگان سرآمده بوده است.

وی تصریح کرد: شورای امنیت و مجلس با حرکت هایی که انجام دادند حرکت خوبی را آغاز کردند و باید این موضوع را به همگان فهماند که آمریکا بدون دعوت هیچ کدام از کشورهای منطقه در خاورمیانه حضور دارد و این حضور نشان از حرکت های خودسرانه و تروریستی آمریکایی ها دارد./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات