۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۰۲۶۰۳

انتشار شصت و نهمین شماره دوفصلنامه علمی‌ترویجی فقه و حقوق خانواده

انتشار شصت و نهمین شماره دوفصلنامه علمی‌ترویجی فقه و حقوق خانواده
علاقه مندان می‌توانند برای دسترسی به مقالات این شماره و سایر شماره‌های این نشریه به نشانی http://familylawandjurisprudence.isuw.ac.ir/ مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شصت و نهمین شماره دوفصلنامه علمی‌ترویجی فقه و حقوق خانواده (پاییز و زمستان ۹۷) به صاحب‌امتیازی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) و مدیرمسئولی دکترصدیقه مهدوی‌کنی به منظور تعامل علمی و ترویج تفکر خلاق و نقاد منتشر شد.

عناوین مقالات چاپ شده در این شماره:

حمایت از زنان در مقابل خشونت جنسی (واکاوی اسناد نسل‌های چهارگانه محاکم بین المللی کیفری)
مذاکرات پیش از عقد در نکاح؛ از ماهیت تا تأثیر حقوقی
بررسی فقهی پنهان کاری و اظهار خلاف اسرار پیش از ازدواج در فرایند خواستگاری
ماهیت حقوقی طلاق توافقی در نظام حقوقی ایران
دعاوی زوجین در رجوع
بررسی فقهی- حقوقی ثبت نکردن ازدواج در دفاتر اسناد رسمی
مداخله کیفری در حوزه خانواده از منظر مبانی جرم انگاری

دسترسی به مقالات دوفصلنامه فقه و حقوق خانواده آزاد است و علاقه مندان می‌توانند برای دسترسی به مقالات این شماره و سایر شماره‌های این نشریه به نشانی http://familylawandjurisprudence.isuw.ac.ir/ مراجعه کنند.

ضمنا این نشریه در پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، نظام‏ نمایه ‏سازی مرکز منطقه ‏ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (ایران ژورنال)، اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) نورمگز و مگیران و ... نمایه می‌شود.

برای ارسال مقاله برای چاپ در این نشریه به نشانی http://familylawandjurisprudence.isuw.ac.ir/ مراجعه و از قسمت ورود به سامانه در سامانه نشریات فقه و حقوق خانواده ثبت نام کرده، مقاله را از طریق سامانه ارسال کنید. /۹۲۵/ن ۶۰۳/ش
ارسال نظرات