۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۰۲۶۱۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

سپاه سیلی محکمی به آمریکایی‌ها در منطقه زده است

سپاه سیلی محکمی به آمریکایی‌ها در منطقه زده است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: استراتژی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیاری از منافع آمریکایی ها در منطقه را بر هم زده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار با فرمانده سپاه کربلا استان با محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام را حرکتی جنون آمیز و در جهت اهداف رژیم صهیونیستی دانست.
 
وی با بیان این که این گونه اقدامات آمریکایی‌ها ذره‌ای از اقتدار سپاه نخواهد کاست، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز همانند گذشته مایه عزت و افتخار ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از دین و انقلاب جان خود را فدا کردند، گفت: آمریکایی نمی‌توانند با این گونه حرکت‌های نمایشی، بر جنایت‌های گسترده خود در منطقه سرپوش بگذارند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که عزت و اقتدار ایران اسلامی با حضور سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف دو چندان شده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران به داشتن چنین نیروی انقلابی و قدرتمندی در منطقه افتخار می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به آمریکایی‌ها در منطقه زده است، بیان داشت: پیروزی‌های متعدد سپاه در عراق و سوریه موجب عصبانیت و خشم آمریکایی‌ها علیه این نیروی انقلابی و مردمی شده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که استراتژی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیاری از منافع آمریکایی ها در منطقه را بر هم زده است، بیان داشت: همین نقش آفرینی‌های سپاه موجب چنین واکنشی از سوی آمریکایی‌ها شده است.
 
حجت الاسلام شکریان، آمریکا را رژیمی تروریست پرور در جهان معرفی کرد و با بیان این که سازمان‌های تروریستی که امروز در نقاط مختلف جهان فعالیت می‌کنند ساخته و پرداخته دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا هستند، گفت: دولتمردان آمریکایی به جای پاک کردن صورت مسأله، پاسخگوی افکار عمومی در منطقه باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا در خاورمیانه موجب کشته شدن بسیاری از انسان‌های بیگناه در کشور‌های مختلف شده است، افزود: امروز به طور حتم و یقین می‌توان آمریکا را مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل بحران و ناآرامی در منطقه معرفی کرد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات