۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۰۲۶۲۲
ابوذر:

مسؤولان عرصه سینما و هنر به ظرفیت فیلمسازان قمی توجه بیشتری داشته باشند

مسؤولان عرصه سینما و هنر به ظرفیت فیلمسازان قمی توجه بیشتری داشته باشند
مدیر انجمن سینمای جوان استان قم بر ضرورت توجه مسؤولان عرصه سینما و هنر به ظرفیت فیلمسازان قمی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای جوان استان قم عصر امروز در آیین بزرگداشت 40 فیلم، 40 فیلمساز عرصه انقلاب و دفاع مقدس که در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد، به ارائه گزارشی در زمینه جمع آوری 40 فیلم عرصه انقلاب و دفاع مقدس از 40 فیلمساز استان قم پرداخت و گفت: در این 40 فیلم از اثرهای سال 1364 تا سال 1397 استفاده شده است.

وی ادامه داد: جمع آوری این فیلم ها از مهرماه سال گذشته شروع شد و قرار بود در هفته دفاع مقدس از پک کامل آن رونمایی شود، اما به دلیل سختی کار، این مقوله به هفته هنر انقلاب که هم اکنون در آن قرار داریم منتقل شد.

ابوذر با بیان اینکه آثار جمع آوری شده داستانی و مستند است، ابراز کرد: بیشتر فیلم ها مستند است و فیلمسازان در این زمینه هنر بیشتری از خود نشان داده اند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم با تأکید بر اینکه استان قم فیلمسازان برتر و بسیار باتجربه ای دارد، افزود: مسؤولان عرصه سینما و هنر باید به این ظرفیت بسیار خوب توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: فیلمسازی در عرصه دفاع مقدس بسیار سخت است، بنابراین مسؤولان باید نسبت به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند و برای جوانان فعال در این زمینه وقت بیشتری بگذارند تا استعدادهای موجود شکوفاتر شود./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات