۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۶۰۲۶۲۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سپاه مانع حاکمیت داعش در منطقه شد

سپاه مانع حاکمیت داعش در منطقه شد
نماینده مجلس خبرگان رهبری، سپاه را مایه عزت ملت‌های منطقه دانست و گفت: اگر مجاهدت‌های سپاه نبود امروز شاهد حاکمیت داعش بر کشور‌های منطقه بودیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری که امروز با پوشیدن لباس سپاه پاسداران در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر حاضر شد با محکوم کردن اقدام آمریکایی‌ها در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی گفت: آمریکا خود بزرگترین پرورش دهنده تروریست در سطح جهان است.

وی با بیان این که سپاه مایه عزت ملت‌های منطقه است، افزود: اگر مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های سپاه در سال‌های اخیر نبود امروز شاهد حاکمیت داعش بر کشور‌های منطقه بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آمریکایی‌ها گویا جنایت‌های خود را در کشور‌های منطقه فراموش کرده اند، بیان داشت: وضعیت امروز عراق، سوریه و افغانستان نتیجه دخالت‌های آمریکایی‌ها در این کشور‌ها است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سپاه در برابر سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا در منطقه با اقتدار ایستاده است، خاطرنشان کرد: آمریکا امروز شکست سنگینی را در خاورمیانه متحمل شده و تلاش می‌کنند با حرکت‌های نمایشی سرپوشی بر آن شکست‌های خود بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که حضور سپاه در سوریه و عراق به درخواست مسؤولان این کشور‌ها است، تصریح کرد:، اما آمریکایی‌ها با زیرپای گذاشتن همه قواعد و قوانین بین المللی به کشور‌ها لشگر کشی می‌کنند و انسان‌های بیگناه را می‌کشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم یمن با حمایت‌های مستقیم آمریکا سال‌ها است بیگناه زیر بمب‌های هواپیما‌های سعودی جنایت کار کشته می‌شوند، خاطرنشان کرد: تروریست واقعی آمریکا، صهیونیست‌ها و رژیم جنایت کار آل سعود هستند که مردم بی گناه مردم را به خاک و خون کشیده اند.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد گذاشت نقشه‌های مثلث شوم آمریکایی، اسرائیلی و سعودی در منطقه اجرایی شود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها از این پس باید در انتظار تبعات این اقدام خود علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.

وی با بیان این که این اقدام موجب ریشه کنی استکبار جهانی از منطقه خواهد شد، بیان داشت: امروز به وضوح محبوبیت و اقتدار سپاه در میان ملت‌ها را می‌بینیم و این نشان دهنده شکست سیاست‌های آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی است. /۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات