۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۰۲۶۳۲

جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی اقدام اخیر ترامپ را محکوم کرد

جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی اقدام اخیر ترامپ را محکوم کرد
جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای اقدام احمقانه رییس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی امروز با صدور بیانیه‌ای اقدام احمقانه ترامپ، رییس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله قاصم الجبارین
أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ ( الحج /۳۹) به کسانی که مورد جنگ واقع شدند اذن دفاع داده شد چون که بر آنها ستم شده و خداوند بر یاری آنها بسیار تواناست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف مبارزه ی مردم رشید ولائی ایران ، بخصوص در هشت سال دفاع مقدس و میدان جنگ علیه تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های تکفیری تروریست در عراق، سوریه و...، شکست‌های سهمگینی به طرح‌ها و نقشه‌های آمریکایی - صهیونیستی و عربی وارد کرده و کینه و عداوت این ابر تروریسم‌های بالذات جهانی را برانگیخته است.

دولت یاغی و تروریست پرور آمریکا در پی ایجاد موج جدید تلاش‌ها برای فشار به جمهوری اسلامی ایران در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرارداد که این امر اوج حماقت و رذالت هیئت حاکمه آمریکا و ضعف و سردرگمی استکبار در برابر اراده‌ی ملت ایران را نمایان می‌کند.
«الحمدالله الذی جعل اعداء نا من الحمقاء»

سپاس مخصوص خدائی است که دشمنان ما را از بی خردان قرار داده است.

ترامپ خبیث باید بداند که این ملت ها و آزادگان ستم ستیز عالم هستند که باید در باره تروریست بودن سپاه پاسداران و یا نیروهای نظامی مظلوم کش آمریکا قضاوت کنند نه او و دستیارانش در کاخ سفید.

روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی همگام با ملت آگاه، بصیر، ولائی و دشمن شکن‌ایران عزیز ضمن محکوم کردن این اقدام برخاسته از کینه و بلاهت سران استکبار جهانی از امت حزب الله آذربایجان شرقی دعوت می نماید با حضور گسترده در راه پیمائی اعلان انزجار و نمایش وحدت و اقتدار خویش در روز جمعه مورخه ۱۳۹۸/۱/۲۳ پس از اقامه ی نماز عبادی سیاسی جمعه با صفوف به هم فشرده و مشت های گره کرده باردیگر صحنه هائی افتخار آفرین در حمایت از ولایت و نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی یعنی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند. و از عمق جان شعار مرگ بر آمریکا سردهند.

وعده همگانی ما مصلاهای نماز جمعه استان/935/د102/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات