۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۶۳۴

حضور نماینده رهبر انقلاب در مناطق سیل‌زده لرستان

حضور نماینده رهبر انقلاب در مناطق سیل‌زده لرستان
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان وارد این استان شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان وارد این استان شد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی هدف از این سفر را ابلاغ سلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و پیگیری ایشان درباره این حادثه عنوان کرد و گفت: برنامه‌ی ما در این سفر، بازدید از روند امدادرسانی و ارائه‌ی خدمات به سیل زدگان و همچنین ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان سیل‌زده است.

وی با اشاره به اینکه از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، عزم ملی برای رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه و اراده‌ای فراگیر برای رسیدگی فوری به حادثه‌دیدگان شکل گرفت، افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیز با حضور به موقع و موثر خود همواره در کنار سیل‌زدگان بوده و به ارائه خدمات امدادی می‌پردازند که قابل تقدیر و ستایش است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی هموطنان را نیز مورد تقدیر قرار داد و افزود: با توجه به گستردگی حادثه و خسارات وارده به سیل‌زدگان، همدلی و همیاری مردم و مسئولین می‌تواند در تسریع روند بازگشت زندگی سیل‌زدگان به شرایط عادی بسیار موثر باشد.

نماینده رهبر انقلاب بلافاصله از فرودگاه خرم‌آباد عازم شهر پلدختر شد و به بررسی وضعیت شهر و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان پرداخت.

محمد قمین
ارسال نظرات