۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۶۴۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ضعف کارشناسی و ضعف دستگاه ها برطرف شود

ضعف کارشناسی و ضعف دستگاه ها برطرف شود
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مردم نمی خواهند سربار دولت باشند، گفت: باید ضعف در کارشناسی و ضعف مدیریتی برطرف و زمینه فعالیت مردم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به وضعیت بحرانی در استان به علت وقوع سیل گفت: مسائل و مشکلات لرستان باید یک بار برای همیشه برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید در حق مردم کوتاهی کنند، افزود: مسؤولان در خدمت به مردم باید به نیازها توجه داشته باشند.

وی در ادامه ضعف در کارشناسی ها و ضعف مدیریتی را از مشکلات اساسی استان لرستان عنوان کرد و گفت: باید این ضعف ها برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تولید آب با لرستان است اما نه در ذخیره سازی و نه در کشاورزی بهره‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: باید در لرستان سدی احداث شود تا مردم از آن استفاده کنند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیت های موجود در استان گفت: باید از این ظرفیت ها در زمینه خدمت به مردم و بهره مندی از امکانات بهره مند شد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات