۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۰۲۶۵۶
معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا:

تروریست خواندن سپاه پاسداران به معنای تروریست خواندن مردم ایران است

تروریست خواندن سپاه پاسداران به معنای تروریست خواندن مردم ایران است
سردار بلالی گفت: نیروی جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی مردمی و برخاسته از دل مردم است و تروریست خواندن سپاه به معنای تروریست خواندن ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در کاشان، سردار علی بلالی پنجشنبه شب در یادواره شهید مدافع حرم مهدی دهقان که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد، گفت: آمریکای حامی تروریست در جایگاهی نیست که سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران که سال‌ها در سوریه و عراق با تروریست‌های دست پرورده آمریکا مبارزه کرد را بخواهد در لیست تروریستی قرار دهد.

وی افزود: اگر امروز ترامپ و آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در لیست تروریستی قرار می‌دهد می‌خواهد شکست‌های سنگین و سختی را که در سوریه و عراق از نیرو‌های جان برکف و شهادت طلب سپاه دریافت کرده را تلافی کند و افکار عمومی آمریکا و مردم جهان را از سیلی محمکی که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دریافت کرده است منحرف کند.

سردار بلالی نیروی جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را یک نیروی مردمی و برخاسته از دل مردم دانست و اظهار داشت: اگر ملت ایران بعد از این اقدام نابخردانه ترامپ در یک حرکت مردمی با پویش‌ها و پوشیدن لباس سپاه پاسداران به حمایت از فرزندان خود در سپاه برخواسته است برای این است که به ترامپ بگوید سپاه پاسداران تنها یک سازمان نظامی نیست بلکه سازمان مردمی و مردم نهاد است.

معاون فرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران نه تنها توهین و جسارت به سپاه است بلکه توهین و جسارت به ملت قهرمان ایران اسلامی است که خود سال‌ها است قربانی تروریست بوده و با تروریست مبارزه می‌کند.

به گفته وی، ملت ایران به عنوان یکی از مهمترین و قوی‌ترین پایگاه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که با تکیه بر این نیروی قوی در مقابل آمریکا و اسرائیل و مستکبران جهان ایستاده است.

سردار بلالی در ادامه امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا دانست و افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی در بخش دفاعی موفقیت‌های شگرفی را کسب کرده است و پایگاه‌های تروریست‌ها را در خاک عراق و سوریه را با موشک‌های نقطه زن خود منهدم و نابود می‌کند به واسطه خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات