۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۰۲۶۵۹
آیت الله موحدی کرمانی:

همه ایران پاسداران انقلاب اسلامی هستند| آمریکا مادر تروریست است

همه ایران پاسداران انقلاب اسلامی هستند| آمریکا مادر تروریست است
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه امروز همگان می دانند که آمریکا مادر تروریست است، گفت: همه ایران سپاه پاسداران است و همه ما پاسداران انقلاب هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بیان اینکه انسان باید در ماه های رجب و شعبان خود را برای ماه رمضان آماده سازد، گفت: انسان باید با تقوا محوری همواره خود را برای بندگی خداوند مهیا کند.

وی با اشاره به فرازهایی از مناجات شعبانیه اظهار داشت: هنگامی که انسان نسبت به سخن خداوند غفلت ورزد، میان او و معبود حجاب هایی برقرار می شوند.

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: امروز باید دانست که کمک به سیل زدگان و شنیدن ناله مردم مصیبت دیده مصداق کار خیر بوده و خداوند به آن جزای خیر می دهد؛ کسانی که ناله دردمندان را می شنوند و به آن رسیدگی می کنند، بدانند که خداوند نیز صدای آن ها را خواهد شنید.

امام جمعه موقت تهران علت غفلت انسان ها از یاری هم نوعان خود را حب دنیا دانست و تأکید کرد: کسان که ناله دردمندان را نمی شنوند بدانند که اگر می خواهند خداوند آن ها را مورد عنایت خویش قرار دهد، باید ندای مردم مصیبت زده را شنیده و نسبت به امدادرسانی به آن ها اقدام کنند.

به گزارش رسا، آیت الله موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، این نهاد را یک نیروی فداکار و آماده خدمت برای ملت دانست.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به فرازی از مناجات شعبانیه بر ضرورت بکارگیری دوران جوانی در زمینه بندگی خداوند تأکید کرد و اظهار داشت: انسان باید در همه برهه های مختلف زندگی خود، خداوند را در نظر داشته باشد و عمر خود را در راهی صرف کند که مورد رضایت او باشد.

وی ادامه داد: انسان باید با خودسازی سعی داشته باشد تا با بصیرت همه حجاب ها را کنار زده و به خداوند برسد؛ رمز سعادت این است که با کسب بصیرت حجاب ها را در هم دریده و به معبود و معشوق حقیقی دست پیدا کنیم.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ترامپ در یک اقدام خصمانه و احمقانه سپاه را در لیست سازمان های تروریستی قرار داده است؛ اینکه یک نهاد حکومتی و نیروی نظامی یک کشور را گروه تروریستی بخوانند با همه اصول و مقررات بین المللی مغایرت دارد و ترامپ احمق نمی داند در حال انجام چه کار احمقانه ای است؛ بسیاری از کشورها این اقدام را زیر سؤال برده و برخی تحلیل گران آن را اقدامی خطرناک دانسته اند، زیرا جان سربازان آمریکایی در منطقه را به خطر می اندازد.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه امروز همگان می دانند که آمریکا مادر تروریست است، تصریح کرد: خود آمریکا و ترامپ اعتراف کرده اند که ما طالبان، داعش، النصره و احرارالشام را به وجود آورده ایم، در حالی که این سپاه بود که با آن ها مبارزه کرده و ملت های مسلمان را از شر آنان در امان نگاه داشت، بنابراین بسیار مضحک است که بگوییم سپاه تروریست و آمریکا ضد تروریست است.

وی افزود: همه می دانیم که آمریکا با اسلام مشکل دارد و می خواهد ایران را نابود کند؛ این کشور جنایتکار برای دستیابی به مقاصد شوم خود از کانال تحمیل فشار بر مردم وارد شده است، اما نمی داند که هرگونه اقدامی که علیه ملت ایران انجام می دهد، به وحدت و انسجام بیشتر همه گرایش های کشور خواهد انجامید؛ این احمق ها نمی دانند همه ایران سپاه پاسداران است و همه ما پاسداران انقلاب هستیم.

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: نفوذ معنوی و تأثیرگذار ایران در منطقه غرب آسیا از یک سو و شکست مفتضحانه آمریکا در نشست لهستان از سوی دیگر، هوش از سر ترامپ برده و او را دیوانه کرده است، زیرا می بیند با هزینه کردن 7 تریلیون دلار در منطقه مجبور است به صورت چراغ خاموش به عراق آمده و مخفیانه خارج شود؛ ترامپ از دست ایران عصبانی است و ما نیز به او می گوییم «آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

وی اضافه کرد: آقای ترامپ بیچاره هنوز سپاه را نشناخته ای، سپاه دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده، در ولایت فقیه ذوب شده، خادم مردم بوده و بازوی توانا و قدرتمند کشور است؛ آقای ترامپ با دم شیر بازی نکن، زیرا اگر رهبر معظم انقلاب اجازه دهد، سپاه می تواند تل آویو را با خاک یکسان کند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به سیل اخیر در برخی استان های کشور گفت: از ابتدای سال نو شاهد بارش های شدید بودیم و سیل خسارت های بسیاری در کشور به بار آورد؛ رهبری از همان ابتدا دستور دادند نیروهای مسلح و مسؤولان به کمک مردم بشتابد، از همین جهت با حضور نیروهای نظامی و سایر سازمان ها و مردم در مناطق سیل زده از افزایش خسارات کاسته شد؛ اگر چه این حادثه تلخ بود، اما همراهی و همدردی و همدلی مردم و مسؤولان آن را بسیار زیبا کرد.

وی افزود: سیل خسارات سنگینی به کشور وارد کرد، اما این بارش ها کشور را از بحران خشکسالی نجات داد، بحرانی که آثار تخریبی آن به مراتب بیشتر از سیل بود؛ اگر زیرساخت های لازم برای مهار سیل صورت پذیرد وسعت خسارات به شدت کاهش می یابد؛ لایروبی سطح رودخانه ها، ایجاد کانال های موازی و پیشبینی دقیق در این زمینه بسیار مؤثر است.

آیت الله موحدی کرمانی در پایان بر ضرورت رسیدگی هرچه سریعتر دولتمردان به گرفتاری های مردمان مناطق سیل زده تأکید و عنوان کرد: ترمیم خرابی ها، جبران خسارت و بازسازی زمین های کشاورزی باید با تدبیر دولت و همراهی مردم انجام شود تا هر چه سریعتر شرایط مناطق سیل زده به حالت عادی برگردد./841/پ201/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴
انقلابیون ایران با حمایت از سپاه مشت محکمی بر دهان آمریکا میزنند
0
0