۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۰۲۶۶۳
آیت الله طبرسی:

آمریکا بزرگترین حامی تروریسم در جهان است

آمریکا بزرگترین حامی تروریسم در جهان است
آیت الله طبرسی گفت: آمریکا در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی خطاب می‌کند که خود بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: ماه شعبان یکی از بهترین ماه‌های سال است که میلاد بسیاری از ائمه معصومین (ع) در این ماه قرار دارد.
 
وی با بیان این که همزمان با برگزاری جشن و سرور برای اهل بیت (ع) باید نسبت به آن بزرگواران معرفت حقیقی پیدا کنیم، افزود: عشق و ارادت ما به اهل بیت (ع) تنها نباید ظاهری باشد بلکه در عمل نیز باید پیرو سیره آن‌ها باشیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که جامعه امروز کمی از مسیر اهل بیت (ع) خارج شده است، بیان داشت: مأنوس شدن با معارف اهل بیت (ع) جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام رییس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، این اقدام را نشان دهنده ضعف و زبونی دولتمردان آمریکایی در برابر اقتدار ایران اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که آمریکا در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی خطاب می‌کند که خود بزرگترین حامی تروریسم در جهان است، افزود: ملت مظلوم عراق و سوریه جنایت‌هایی که گروه‌های تروریستی تکفیری با حمایت آمریکایی‌ها در منطقه مرتکب شده اند هنوز از یاد نبرده اند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با این گونه اقدامات بر جنایت‌های خود در کشور‌های منطقه سرپوش بگذارند، خاطرنشان کرد: اما ملت‌های مظلوم و بیگناه منطقه هیچ گاه جنایت‌ها و دخالت‌های آمریکایی‌ها در کشورهایشان را فراموش نخواهد کرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که آمریکایی‌ها منطقه امن خاورمیانه را به خاک و خون کشیدند و امروز تروریست‌های پرورش یافته از سوی آمریکایی‌ها در این کشور‌ها جولان می‌دهند، بیان داشت: امروز نیازمند یک عزم جهانی برای جلوگیری از سیاست‌های مداخله جویانه آمریکایی‌ها در امور کشور‌های مختلف هستیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که با این اقدام سخیف ترامپ، ذره‌ای از عظمت و اقتدار سپاه کاسته نخواهد شد، افزود: امروز سپاه محبوب‌تر از هر زمان دیگری در قلوب ملت ایران و همچنین ملت‌های مظلوم منطقه جای دارد.
 
وی با بیان این که موضع گیری گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف در این چند روز اخیر نشان دهنده جایگاه رفیع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشورمان است، خاطرنشان کرد: سپاه همواره ثابت کرده در خدمت انقلاب و مردم بوده و امروز تقویت این نیروی مردمی و انقلابی یک ضرورت مهم است./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۹
ان شاءالله شاهد پیشرفت روز افزون سپاه باشیم
0
0