۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۶۷۰
نماینده ولی فقیه در گیلان:

طرح آمریکایی ها در خاورمیانه با استراتژی سپاه شکست خورد

طرح آمریکایی ها در خاورمیانه با استراتژی سپاه شکست خورد
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تلاش ها و برنامه های آمریکایی ها در خاورمیانه با مدیریت و استراتژی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست خورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به موضوع تربیت دینی اشاره کرد و گفت: نقش تربیت دینی در پرورش فرزندانی صالح، دیندار و متعهد بسیار حائز اهمیت است.
 
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و آن را اقدامی بی اثر دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یک مجموعه قدرتمند در جهان است که آمریکایی‌ها نمی‌توانند با این گونه نمایش‌ها از عظمت آن بکاهند.
 
وی با بیان این که اقدام آمریکایی ها شکست دیگری برای آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بوده است، گفت: آمریکایی ها با این جنگ روانی علیه ایران اسلامی تلاش می کنند شکست های خود در منطقه را جبران کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به این که آمریکایی ها با این اقدام خود تلاش می کنند سپاه را عامل مشکلات اقتصادی در کشور معرفی کنند، افزود: این تلاش های مذبوح نمی تواند موجب خدشه دار شدن جایگاه سپاه درکشورمان شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت ایران در سایه حمایت های رهبری از تحریم ها عبور خواهند کرد، گفت: با توجه به این که بخشی از مشکلات امروز ناشی از سستی در مدیریت ها بوده می توان این گونه مسائل را با یک برنامه ریزی و مدیریت صحیح رفع کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که مشکلات ناشی از بلایای طبیعی که چند روزی است در کشور به وجود آمده نباید موجب عدم توجه به ساختارهای اقتصادی کشور شود، گفت: دولت باید در سال جدید با برنامه ریزی و تلاش مضاعفی در جهت بهبود اوضاع اقتصادی کشور گام بردارد.

وی با بیان این که آمریکایی ها امروز تلاش دارند از همه ظرفیت و توان خود برای نگه داشتن باقیمانده تروریست ها در سوریه استفاده کنند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این توطئه و برنامه آمریکایی ها در این مناطق را خنثی کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیاری از نقشه‌ها و سیاست‌های آمریکایی‌ها در منطقه با شکست مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: عصبانیت آمریکا از سپاه تنها مربوط به امروز نیست بلکه تلاش‌های سال‌های اخیر آن‌ها در منطقه با مدیریت و راهبرد‌های سپاه شکست خورده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات