۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۰۲۶۷۵
امام جمعه موقت اهواز:

نواقص و کوتاهی ها در سیل خوزستان شناسایی و جبران شود

نواقص و کوتاهی ها در سیل خوزستان شناسایی و جبران شود
امام جمعه موقت اهواز، گفت: قوه‌های مقننه، مجریه و قضائیه نواقص و کوتاهی‌های صورت گرفته در سیل خوزستان را شناسایی و جبران کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه‌های نمازجمعه امروز اهواز با بیان اینکه مؤمن به علت مقاومت، ترس و اندوه نداشته و از هر حادثه‌ای عبرت می‌گیرد، عنوان داشت: با دست رو دست گذاشتن و نگاه به اینکه سیل خانه‌ها و کشاورزی مردم را بردارد، صبر و توکل گفته نمی‌شود هر چند که خود این حوادث یک نوع آزمایش است و با توکل به خدا برای جبران اقدام کنیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در سیل عبرت‌ها و نکات بسیاری وجود دارد، اظهار داشت: قوه‌های مقننه، مجریه و قضائیه، نواقص و کوتاهی‌ها را شناسایی و جبران کنند، در عین حال سیل زدگان بدانند که نظام اسلامی، رهبر انقلاب، خواهران و برادران کنارشان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه دولتمردان با حضور در صحنه پشتیبان سیل زدگان هستند، تصریح کرد: با مال، آبرو و توان جسمی به یاری سیل زدگان برسیم، آبگرفتگی‌ها به ویژه مجاری فاضلاب‌ها در بخشی از نقاط اهواز، نگران کننده و نیازمند چاره اندیشی است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های حضرت ابراهیم (ع) مهربانی به مردم است، افزود: اکنون زمان مهربانی‌ها است و در چنین آزمایش الهی به یاری سیل زدگان برسیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه سپاه امروز تجلی یک حرکت ابراهیمی و مایه اقتدار است، خاطرنشان کرد: سپاه، مردمی و مردم دار در سیل حضوری فعال دارد، فرماندهان سپاه یکی پس از دیگری در صحنه حاضر هستند و چنین سپاهی، آمریکا را ذلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه سپاه، مایه اقتدار معنوی و فرهنگی و دفاعی و نظامی و اقتصادی و تولیدی است، گفت: شیطان اکبر و ترامپ تروریسم و ارتش تروریست پرور با چنین سپاهی مخالفت می‌کنند و در منطقه ما به رجزخوانی پرداخته و به سپاه، تروریسم می‌گویند.

وی بیان داشت: حرف ملت ایران به ترامپ آن است که اگر فکر کردید با چنین تهدیدهایی، عقب نشینی و سبب رها شدن سپاه شود، کور خواندید و ندای ما مرگ بر آمریکا خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز رمز پیروزی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی را فریاد «هیهات منا الذله» در برابر ترامپ و هیأت حاکمه آمریکا بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی تأکید کرد که آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود از چنین توطئه‌هایی نفعی نخواهند برد و ملت تا آخرین نفس در حمایت از سپاه باقی خواهد ماند./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات