۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۰۲۶۸۲
آیت الله مهدوی:

دولتمردان دیگر از fatf حمایت نکنند

دولتمردان دیگر از fatf حمایت نکنند
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت تجدید نظر دولتمردان در حمایت از fatf گفت: برنامه آمریکا علیه کشور ما جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به همدلی و همکاری مردم در یاری رسانی به سیل زدگان، گفت: یکی از مصادیق تقوا کمک کردن به هموطنان سیل زده است.

وی قرار گرفتن گروهی از جامعه در مشکلات و سختی را امتحانی برای همه مردم جامعه دانست و اظهار کرد: مردم ما در این امتحان الهی با حضور خود و حمایت از هموطنان سیل زده توانستند در این امتحان الهی سربلند باشد، مردم با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در کنار هموطنان سیل زده قرار گرفتند و از اقدامات ایشان باید تقدیر کرد.

آیت الله مهدوی با اشاره به فعالیت نیروهای مسلح، بسیجیان و جوانان انقلابی در مناطق سیل زده به منظور کمک به هموطنان سیل زده، عنوان کرد: باید در ارائه کمک‌ها دقت داشت و همچنین کمک‌ها باید همواره ادامه داشته باشد، اصفهان در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه خوش درخشید و امیدواریم این حمایت از سیل زدگان نیز به همین صورت باشد.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به دشمنی‌ها و کینه توزی‌های آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: رییس جمهور آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نیروی تروریستی معرفی می‌کند در حالی که این یک رخداد جدید نیست، بلکه همواره شاهد این بازی‌های روانی و فضاسازی ها از سوی آمریکا بوده‌ایم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، اقدام آمریکا علیه سپاه را موجب همدلی و اتحاد میان مردم کشور عنوان کرد و افزود: نیروی مسلح در کشور پیش از انقلاب اسلامی نیز وجود داشت اما سپاه رسالت حمایت و پاسداری از انقلاب اسلامی را دارد، مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک نیروی مردمی می‌شناسد و به همین دلیل است که تمام مردم و رسانه‌ها و مسؤولان از سپاه تمام قد دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا کشورهای حامی تروریسم و گروه‌های تروریستی را حمایت می‌کند، تصریح کرد: برنامه آمریکا علیه کشور ما جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها است، دو سال پیش بخشنامه‌ای به بانک‌ها ارائه شده است که با اشخاص و افرادی که در لیست تحریم‌ سازمان‌های بین المللی هستند همکاری نکنید و اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز یکی از این سازمان‌ها است. امیدواریم دولت مردان و مسؤولانی که برای تصویب fatf تلاش می کردند دیگر دست از تلاش برای تصویب این قرارداد بردارند/1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
به نام خدا
موضوع: درخواست مخالفت با تصویب لوایح استعماری پالرمو و CFT
سلام علیکم
بار دیگر در این لحظه حساس به این جملات مقام معظم رهبری در مذمت کنوانسیون هایی نظیر پالرمو و CFT توجه فرمایید: « همین‌جا من اشاره کنم به این مسائل کنوانسیون‌ها و این معاهدات بین‌المللی. ببینید؛ این معاهدات بین‌المللی که به آن در لغت فرنگی گفته میشود کنوانسیون، در اصل در یک نقطه‌ای پخت ‌و پز می شود که اطراف قضیّه، مِن‌ باب مثال آن ۱۰۰ کشور یا ١۵۰ کشور که بعداً به آن می پیوندند، هیچ تأثیری در آن پخت‌ و پز اوّلیّه ندارند. یک جایی بالاخره چند قدرت بزرگ در مجموعه‌های هیئتهای فکری‌شان - به قول خودشان اتاق فکرشان- می‌نشینند برای یک منافعی و مصالحی که برای خودشان تعریف کردند، یک چیزی را پخت‌ وپز می کنند، بعد این را به‌ وسیله‌ی دولتهایی که همسوی با آنها هستند یا مرعوب آنها هستند یا دنباله‌رو آنها هستند و خیلی منافعی هم در این کار ندارند، تصویب می کنند؛ اگر یک دولت مستقلّی هم پیدا بشود - حالا مثل جمهوری اسلامی- که مثلاً بگوید «من این را قبول ندارم؛ این کنوانسیون را، این معاهده‌ی بین‌المللی را قبول ندارم»، سرش می ریزند که «آقا! ۱۲۰ کشور، ١۵۰ کشور، ۲۰۰ کشور این را قبول کردند؛ شما چطور قبول نمی کنید؟» کنوانسیون‌ها غالباً این[جور] است.»
آثار و پیامد‌های زیانبار پیوستن جمهوری اسلامی ایران به این کنوانسیون‌ها از جمله «نقض حاکمیت ملی»، «مداخله بیگانگان در امور کشور»، «اشراف اطلاعاتی دشمن به نظام بانکی و مالی کشور و اعمال دقیق‌تر تحریم‌ها در آینده»، «مخدوش شدن استقلال سیستم قضایی»، «تسلیم شدن در برابر خواسته‌های مخرب نظام سلطه در حوزه اقتصادی و ضربه‌های جبران‌ناپذیر به سیستم اقتصادی کشور» و «شکستن خط مقاومت در منطقه» است.
از طرف دیگر با وجود این همه خطرات و لطمات، وعده هایی که در قبال پذیرفتن الحاق به چنین کنوانسیون هایی داده می شود نه فقط هیچ گونه ضمانت اجرایی ندارد بلکه قطعا فریبی بیش نخواهد بود، چرا که افرادی چون «مارشال بیلینگزلی»، دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا یعنی شیطان بزرگ، ریاست «گروه ویژه اقدام مالی» FATF را بر عهده داشته و خواهند داشت و طبق نص قرآن کریم وعده شیطان جز فریب نیست.
لذا به جد درخواست می گردد ولایی بودن خود را در عمل با مخالفت با تصویب این لوایح اثبات نموده و قاطعانه جلوی تصویب این لوایح استعماری که با فشار و تهدید از طرف دشمنان بر جمهوری اسلامی تحمیل گردیده است بایستید و در این امتحان بزرگ قاعده نفی سبیل را که مظهر اراده الهی است به منصه ظهور رسانده و نگذارید پس از تجربه تلخ برجام که ناشی از عدم توجه به هشدارهای مکرر امام خامنه ای و صاحبان بصیرت بود، برجام های 2، 3، 4 و 5 (مالی، منطقه ای، موشکی و حقوق بشر) بر امت مسلمان ایران و سایر گروه های مقاومت منطقه تحمیل گردد.
0
0