۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۰۲۶۸۶
امام جمعه موقت همدان:

همه به پوشیدن لباس سپاه افتخار می کنند

همه به پوشیدن لباس سپاه افتخار می کنند
آیت الله موسوی اصفهانی گفت: همه به پوشیدن لباس سبز سپاه افتخار می کنند تا آنجا که شهدای روحانیت با افتخار عمامه خود را با آرم سپاه منقش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه امداد و کمک رسانی به مردم سیل زده را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: امروز زمان آن است که تمام دستگاه ها توان خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان به کار گیرند.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: نباید منتطر دولت باشیم و به این امید دست به کاری نزنیم بلکه باید از طریق بسیج همگانی به یاری عزیزانمان در استان های سیل زده برویم و انها را تنها نگذاریم.

وی با تشکر از زحمات آیت الله طه محمدی در استان همدان یادآور شد: حجت الاسلام و المسلمین شعبانی مسئولیت سنگینی را عهده دار است و باید با حمایت از نماینده حضرت اقا در استان ان هم نه تنها به صورت زبانی بلکه عملی ایشان را در انجام وظایف و ماموریت ها همراهی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به اینکه باید مراقب فضا سازی و نقشه های دشمن باشیم تاکید کرد: روحانیت همیشه همراه و در کنار مردم بوده است و جدایی این قشر از مردم ممکن نخواهد بود لذا دشمن این نهاد را هدف قرار داده است و برای تخریب آن دست به هر کاری می زند.

وی با دعوت از خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان در حوزه های علمیه اظهار داشت: تاریخ ثبت نام در حوزه علمیه تا تاریخ ۲۵ فروردین تمدید شده و چه خوب است که والدین فرزندان خود را به حضور در این راه که همان راه انبیا است تشویق کنند.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: رسالت حوزه های علمیه تبلیغ دین خدا است و بزرگانی که در طول تاریخ باعث جلوگیری از گمراهی مردم شده اند ثمرات حوزه های علمیه بوده است.

وی به دیدار های حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با مراجع تقلید اشاره کرد و گفت: این هفته به دلیل انکه نماینده ولی فقیه در استان به دیدار مراجع در قم رفته بوده اند بنده به عنوان خطیب نماز جمعه در خدمت شما مردم دارالمومنین همدان بودم و انشاالله هفته اینده از بیانات ایشان استفاده کافی را خواهیم برد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به قرار دادن سپاه پاسداران در لیست نهاد های تروریستی واکنش نشان داد و گفت: این حرکت هم همانند دیگر رفتارهای رییس جمهور امریکا اقدامی احمقانه بود.

وی تصریح کرد: حوزویان استان همدان برای اعلام حمایت خود از این نیروهای مخلص روز یکشنبه در حوزه همدان در تجمعی عظیم همگی جمع خواهند شد و یک صدا با صدایی بلند فریاد خواهند زد"مرگ بر آمریکا"

مدیر حوزه علمیه استان همدان سپاه را نیرویی خدمتگزار معرفی کرد و خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران از شروع انقلاب با تمام وجود در خدمت انقلاب و اسلام بود و این یکی از افتخارات خانواده های ایرانی است که در نزدیکی هر یک از آنها حداقل یک نفر عضو سپاه است.

وی لباس سبز پاسداری را لباس عزتمندی عنوان کرد و گفت: همه به پوشیدن این لباس افتخار می کنند تا آنجا که بزرگانی همچون آیت الله صدوقی و آیت الله مدنی و دیگر شهدای روحانیت با افتخار عمامه خود را با آرم سپاه منقش کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: مجلس ما باید هر چه زودتر با صلاحدید مقام معظم رهبری در این باره تصمیم جدی و لازم را بگیرد.

وی افزود: در برابر تصویب ۲۲۶ طرح و لایحه در مجلس امریکا بر علیه جمهوری اسلامی، متاسفانه مجلس و نمایندگان ما موضع مستحکمی نگرفتند و کوتاهی کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به انتخابات امسال نیز اشاره کرد و گفت: از اقلیت نمایندگان باید تشکر کرد اما در رای گیری مهم نظر اکثریت است لذا مردم امسال باید در انتخابات خیلی مراقب باشند که چه کسانی را برای نمایندگی انتخاب می کنند.

پس از پایان نماز جمعه این هفته، مردم همدان همگام با ملت ایران در راهیپمایی از سپاه پاسدارن حمایت و اقدام آمریکا را محکوم کردند./979/پ203/ب1

تعداد بازدید : 4
هادی شاملو
ارسال نظرات