۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۰۲۷۰۶
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی:

آمریکای ابر تروریست، زخم خورده قدرتمندترین نیروی ضدتروریستی جهان است

آمریکای ابر تروریست، زخم خورده قدرتمندترین نیروی ضدتروریستی جهان است
نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: آمریکای ابر تروریست در منطقه از سپاه پاسداران قدرتمندترین نیروی ضدتروریستی جهان شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امروز در مهدیه تهران گفت: همه هستی آیت پروردگار و جلوه ای از جمال و جلال خداوند است.

وی با بیان اینکه همه عالم ملک خداوند است، ادامه داد: خداوند نسبت به برخی زمان ها و مکان ها نگاه ویژه ای دارد و آنها را به خود اختصاص می دهد مانند مسجد که از آن به عنوان خانه خود یاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه خداوند مکه را حرم الله معرفی می کند و برای ورود به این مکان مقدس آداب و اعمال خاصی را تبیین کرده است، عنوان کرد: همچنین خداوند نسبت به برخی ایام نگاه ویژه ای دارد برای مثال خداوند بهترین زمان برای ارتباط عبد با معبود را هنگام سحر بیان می کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) سرور جوانان بهشت هستند، گفت: ایشان از مقام بالایی برخوردار هستند اما در روز عاشورا آخرین کلامشان به حضرت زینب(س) این بود که حضرت هنگام اقامه نماز شب برای ایشان دعا کنند.

وی ادامه داد: برخی ایام فرصت های طلایی برای پاک شدن از آلودگی ها است و سه ماه رجب، شعبان و رمضان از آن دسته فرصت ها است تا انسان با پاک شدن از گناه به مقام قرب الهی دست یابد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه خداوند هر لحظه منتظر توبه بنده اش است، گفت: خداوند از مناجات و استغاثه بنده ای که به درگاه او پناه آورده لذت می برد. خداوند می فرماید: ما شیعیان را در این ایام غرق در رحمت کردیم؛ پیامبر اسلام زمانی که وارد این سه ماه می شدند برنامه خویش را تغییر می دادند و در شعبان به گرفتن روزه و اقامه نماز مشغول می شدند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در پایان با تاکید بر اینکه سپاه مردمی ترین نیروی نظامی جهان است، خاطرنشان کرد: با وجود اهل بیت(ع) ما نباید نگران توطئه دشمنان باشم، آنان در طول این چهل سال انواع توطئه ها را علیه ملت ایران انجام دادند اما  به نتیجه نرسیدند، اخیرا نیز دولت تروریست آمریکا مردمی ترین نهاد کشور ایران را تروریست اعلان کرده در حالی که سپاه پاسداران خود نابود کننده تروریست است، امروز ابرترویست آمریکا در عراق و سوریه جایی ندارد و زخم خورده سپاه است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
Grimanchay
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۷
چه تعبیر قشنگی به کار بردند حاج آقا
1
0