۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۰۲۷۵۳
مدير حوزه علميه كاشان:

اقتدار سپاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی سبب وحشت استکبار جهانی شد

اقتدار سپاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی سبب وحشت استکبار جهانی شد
مدير حوزه علميه كاشان گفت: اقتدار سپاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به ویژه در مقابله با داعش که تنها بخشی از اقتدار سپاه را به نمایش گذاشت سبب ترس استکبار جهانی شد.
حجت الاسلام منصور فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به اینکه عظمت سپاه پاسداران استکبار جهانی را به‌شدت نگران کرده است، گفت: اقتدار سپاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به ویژه در مقابله با داعش که تنها بخشی از اقتدار سپاه را به نمایش گذاشت سبب ترس و وحشت استکبار جهانی شد.

وی افزود: الگوی دفاعی و سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند کشور‌های اسلامی منطقه را به یک حرکت عظیم در عرصه دفاعی و سازندگی تشویق و ترغیب کند.

حجت الاسلام فرجی گفت: حضور فیزیکی و مستشاری سپاه به غیر از استفاده تجهیزات نظامی و موشک‌های بالستیک و افتخارات دیگر تنها با حضور تعداد معدودی از سرداران مستشاران سبب شد تا آمریکا مدعی ابرقدرت پوشالی جهان در برابر اقتدار سپاه سر تعظیم فرود آورد، بنابراین اگر سپاه با همه قدرت خود وارد عرصه و میدان مبارزه با دشمن شود خط بطلان بر استکبار خواهد کشید.

به گفته وی تنها بخشی از قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در منطقه که آمریکا را با میلیارد‌ها دلار هزینه شکست داد می‌تواند در عرصه‌های دیگر نیز آمریکا را شکست دهد.

مدیر حوزه علمیه کاشان اظهار داشت: تهدید هدایت‌گر این قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا در ریشه‌کنی استکبار با نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده قدرت‌های جهان را نگران و آن‌ها را در بن بست قرار داده است.

حجت الاسلام فرجی در ادامه با اشاره به اینکه آرایش جدید سپاه پاسداران در منطقه می‌تواند مزدورانی مانند عربستان را با شکست روبرو کرده و نقش آنان را بی‌اثر کند، گفت: حمایت از مستضعفان جهان که در رأس حرکت‌های ایران است می‌تواند ملت‌های جهان را علیه قدرت‌های استکباری وارد میدان کرده و کنترل هدایت را از دست آنان خارج کند.

وی افزود: محبوبیت سپاه در عرصه‌های داخلی و خارجی که سیاستی ضد سیاست‌های استکباری است نقشه دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را در ایجاد شکاف بین مردم و سپاه و ولایت‌فقیه را خنثی کرده است.

به گفته وی، قدرت‌نمایی سپاه در عرصه موشکی که بار‌ها به نمایش گذاشته شده است سبب شده است تا آمریکا نگران نابودی فرزند خلفش صهیونیست جهانی و هفتاد سال زحمات خودشان باشند.

حجت الاسلام فرجی گفت: نگرانی استکبار از اقتدار سپاه پاسداران سبب شده است تا ترامپ رییس جمهور آمریکا را مجبور به حرکت مذبوحانه کرد و سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد.

مدیر حوزه علمیه کاشان یادآور شد: با توجه به آشنایی دنیا با خوی استکباری آمریکا و قدرت فرادستی سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، اقدام ترامپ در معرفی سپاه پاسداران در عرصه بین‌الملل محکوم‌به شکست است./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات