۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۰۲۷۵۶
به منظور بررسی طرح های فنی قرارگاه امام حسین برگزار شد؛

جلسه مشترک آیت الله کعبی، استاندار خوزستان و فرمانده قرارگاه کربلا

جلسه مشترک آیت الله کعبی، استاندار خوزستان و فرمانده قرارگاه کربلا
جلسه مشترک آیت الله کعبی، استاندار خوزستان و فرمانده قرارگاه کربلا به منظور بررسی «طرح جامع کنترل سیلاب خوزستان» و« تخلیه آب مناطق سیل زده» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، به منظور بررسی «طرح جامع کنترل سیلاب در جلگۀ خوزستان» و نیز « پیشنهادات در خصوص تخلیه آب مناطق سیل زده» که از سوی کمیته فنی قرارگاه امام حسین (ع) و تحت اشراف حضرت آیت الله کعبی ارائه گردیده، جلسه مشترکی با حضور حضرت آیت الله کعبی نماینده مجلس خبرگان و متولی قرارگاه مردمی امام حسین علیه السلام(امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان) و دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و رییس شورای مدیریت بحران استان، فرمانده قرارگاه کربلا و با حضور جمعی از کارشناسان فنی ستاد بحران استان و قرارگاه مردمی امام حسین(ع) برگزار گردید.

در این جلسه اعضاء ضمن بررسی دقیق و استقبال از طرح ها و پیشنهادات ارائه شده مقرر گردید دکتر هاشم بالدی، از کارشناسان فنی قرارگاه امام حسین (ع) با حکم استاندار خوزستان به عنوان نماینده این قرارگاه به عضویت شورای مدیریت بحران استان خوزستان منصوب گردد.

لازم به ذکر است از ساعات اولیه وقوع سیل در استان خوزستان، حضرت آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با راه اندازی قرارگاه مردمی امام حسین (ع) به یاری سیل زدگان شتافته و شش کمیته را برای ارائه خدمات بهتر تشکیل دادند. یکی از مهمترین این کمیته ها، کمیته فنی و کارشناسی است که با حضور جمعی از استادان و اعضای هیات علمی دانشگاههای برجسته استان از جمله دانشگاه شهید چمران، مدیران برجسته اجرایی، کارشناسان فنی در حوزه های آب، سد و نیروگاه، زمین شناسی، نفت، محیط زیست، عمران و ... تشکیل شده و با برگزاری ساعتها جلسه کارشناسی و بازدیدهای مستمر میدانی، دو طرح مهم شامل:  «طرح جامع کنترل سیلاب در جلگۀ خوزستان» و نیز « بسته پیشنهادات فنی در خصوص تخلیه آب مناطق سیل زده» ارائه داده که در اجرا بسیار موفقیت آمیز بوده و در کم کردن آلام مردم موثر بوده است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات