۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۰۲۷۵۹
جمعیت الوفاق بحرین:

آل خلیفه با نزدیکی به رژیم صهیونیستی درپی کسب حمایت است

آل خلیفه با نزدیکی به رژیم صهیونیستی درپی کسب حمایت است
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت: رژیم آل خلیفه به دلیل از دست دادن مشروعیتش از جانب مردم بحرین، تلاش می کند تا با جلب حمایت خارجی، کسب مشروعیت کند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت: رژیم آل خلیفه به دلیل از دست دادن مشروعیتش از جانب مردم بحرین، تلاش می کند تا با جلب حمایت خارجی که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بخش از این معادله است، کسب مشروعیت کند.
الدیهی افزود: رژیم آل خلیفه از صهیونیست ها به عنوان بخشی از معادله جدید خود استفاده می کند و درصورتی که بتواند پای آن ها را به بحرین باز کند، فراتر از این حد نیز عمل خواهد کرد؛ چراکه نظام می خواهد با توجه به ضعف و ازدست دادن محبوبیت خود، طرف های بین المللی را با این اقدام راضی نگه دارد.
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت: رژیم آل خلیفه باید بداند که قرارگرفتن در آغوش صهیونیست ها برایش سودی ندارد و نه صهیونیست ها و نه کشورهای هم پیمانش نمی توانند رژیم را در برابر اراده قوی مردم ما پیروز کنند.
وی همچنین خطاب به مردم بحرین گفت: مردم بحرین باید مخالفت خود با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کنند؛ چراکه کسی که امروز با مساله عادی سازی مخالفت نکند فردا مجبور خواهد بود به صهیونیست ها در این کشور خدمت کند.
الدیهی همچنین اضافه کرد که اگر مردم بحرین علیه موضوع عادی سازی اعتراض نکنند، رژیم برخلاف خواست آن ها اقدام خواهد کرد و تصمیم خواهد گرفت و مردم باید با میزبانی هیات صهیونیستی در بحرین اعتراض کنند.
قرار است 15 تا 18 آوریل کنفرانس بین المللی کارآفرینی به میزبانی منامه و با حضور هیات هایی از 170 کشور جهان برگزار شود.
براساس گزارش ها، ایلی کوهن وزیر اقتصاد کابینه رژیم صهیونیستی از شرکت کنندگان و سخنرانان در این کنفرانس خواهد بود.
مجلس نمایندگان بحرین نیز پیش تر در بیانیه ای سفر هیات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور را محکوم کرده بود.
پیش تر کویت در واکنش به مشارکت هیات صهیونیستی در کنفرانس بحرین، حضور در این کنفرانس را تحریم کرد.
ارسال نظرات