۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۰۲۷۶۶
امام جمعه اهل سنت زیرکوه:

خیران به مناطق محروم کشور توجه داشته باشند

خیران به مناطق محروم کشور توجه داشته باشند
امام جمعه اهل سنت فندخت زیرکوه گفت: باید خیران در ساخت و ساز مدارس قدم مثبتی بردارند و به مناطق محروم کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مولوی سیدمصطفی حسینی، امام جمعه اهل سنت فندخت زیرکوه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار خیر در مبین اسلام به آن سفارش شده و دارای اهمیت بسیاری است.

وی، ساخت و ساز مدرسه را یکی از کارهای مورد سفارش قرآن و اسلام دانست و گفت: سنگ بنای تعلیم و تعلم در مدارس بنا نهاده شده و مصداق احادیث اهل بیت(ع) است.

امام جمعه اهل سنت فندخت زیرکوه افزود: جوامع بشری با مراکز تعلیم و تعلم به رشد می‌رسند و کمبود این مراکز به طور قطع نیز عقب افتادگی‎هایی در جامعه ایجاد می‌کند.

مولوی حسنی با بیان اینکه آنچه در مسیر مدرسه سازی هزینه می‌شود مورد پسند خداوند است، تصریح کرد: باید خیران در ساخت و ساز مدارس قدم مثبتی بردارند و به مناطق محروم کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه خیران با مدرسه سازی می‌توانند به برخورداری دانش آموزان از جایگاه تعلیم و تعلم و فضای آموزشی کمک کنند، ادامه داد: کارهای خیر دارای ثواب اخروی است چرا که هم تعلیم و تعلم صورت گرفته و هم تاکیدات اسلام محقق می‌شود.

امام جمعه اهل سنت فندخت زیرکوه خاطرنشان کرد: تاکنون خیران ورود خوبی به امر مدرسه سازی داشتند که جای تشکر دارد و امیدواریم اینگونه کارهای خیر ادامه داشته باشد./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات