۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۰۲۷۷۷
به همت مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی؛

همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود

همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود
همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی فرهنگی انقلاب اسلامی به همت مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی نوبخت در نشست خبری همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی که امروز در سالن جلسات مجتمع امین برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی در 13 گروه علمی با 1400 دانش پژوه از 40 ملیت در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری در حال فعالیت است.

دبیر اجرایی همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بیشتر میهمانان این همایش از کشورهای خارجی یا محققان خارجی مستقر در ایران هستند که نخستین گروه از میهمانان امشب وارد قم خواهد شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران تمامی نهادها و ادارات قمی از جمله صداوسیما و نیروی انتظامی، مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی را یاری می کنند.

حجت الاسلام نوبخت با اشاره به فعالیت های صورت گرفته دبیرخانه همایش در زمینه اطلاع رسانی گفت: به منظور اطلاع رسانی همایش به محققان داخل و خارج از کشور اقدام به ایجاد گروه فضای مجازی با حضور اساتید و محققان کرده است که بیش از 23 هزار پیامک و 153 هزار ایمیل به سرتاسر دنیا ارسال کرده است.

وی در پایان به سخنرانان، زمان و مکان برگزاری همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: سخنرانان ویژه این همایش آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی هستند.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی افزود: همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران دوشنبه 26 فروردین ماه از ساعت 8 تا نماز ظهر و عصر در مجتمع امین واقع در قم بلوار امین سه راه سالاریه، بلوک یک طبقه چهارم سالن اجتماعات برگزار می شود./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات