۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۰۲۷۷۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سخنان اخیر ترامپ نشان از فساد عمیق فکری استکبار جهانی است

سخنان اخیر ترامپ نشان از فساد عمیق فکری استکبار جهانی است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: بین ارتش و سپاه وحدت و همدلی پابرجا است و امروز همه سپاهی هستند و سخنان اخیر ترامپ نشان از فساد عمیق فکری یک سیستم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش مستقر در خراسان جنوبی اظهار داشت: ارتش به عنوان یک کلمه طیبه است و تاکنون نیز بیش از 48 هزار شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با برنامه‌های کارشناسی خود بزرگان و نخبگانی مانند شهید سپهبد صیادشیرازی را هدف قرار دادند، گفت: شهید صیاد شیرازی در اخلاق، تحصیل علوم و عمل نمونه بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شهید صیاد شیرازی تا پای جان به تکلیف خود عمل می‌کرد و انجام وظیفه خود را در انواع مسؤولیت‌ها فراموش نمی‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: همواره ارتش و سپاه در کنار هم قرار دارند و در یک خط واحد به معنای حقیقی برای ملت ایران خدمت می‎کنند.

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه افتخارات این نظام هستند، ادامه داد: اخم و لبخندهای دشمنان یکی است و هم اخم و هم لبخند استکبار جهانی هدفی جز تسلط بر ملت‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و آن‌ها در دشمنی خود چیزی کم نمی‎گذارند و جامعه اسلامی ما نیز باید در مقابل استکبار جهانی مسلح به ابزارهای دفاعی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: بین ارتش و سپاه وحدت و همدلی پابرجا است و امروز همه سپاهی هستند و سخنان اخیر ترامپ نشان از فساد عمیق فکری یک سیستم است.

وی افزود: آمریکای جنایتکار در هر جایی که پا گذاشته جز جنایت، آوارگی و ترویج مواد مخدر چیز دیگری به یادگار نگذاشته است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات